Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Har hatt en i 10 år som ikke har plaget meg så mye, fikk den under første graviditet. Ikke vondt. Men nå ha rjeg vært skikkelig hard i magen de siste mnd, og merker nå at jeg har fått noen nye akkurat i endetarmsåpningen. Disse er vonde. Hva kan få disse bort ? Ser ikke for meg å gå til legen med disse problemene altså, grøss og gru. Tidligere var det en salve som het AlcosAnal, men den klarte ikke fjerne den første jeg fikk. Finnes det noe annet og bedre på markedet ? Anonymous poster hash: 0caa0...21b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Ja scheriproct eller noe i den dur krem og stikkpiller i kombinasjon. Men de er på resept så du må nok til legen. Anonymous poster hash: daf3e...f86
Daquiry Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 De er ikke på resept, jeg kjøpte de reseptfritt på apoteket når jeg var gravid
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Aner ikke Eksen må bare leve med det sier han Driter blod innimellom Anonymous poster hash: 6cbf3...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå