Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Etter pinefulle, gråtkvalte ammerunder forsøkte jeg ammeskjold idag. En ny verden åpnet seg! Endelig fikk jeg troa på at jeg kanskje kan klare amminga. Nå må bare såret gro så håper jeg ting ordner seg. Måtte bare juble litt med noen!!! Anonymous poster hash: b528b...2de
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Var til god hjelp for meg også i begynnelsen. Brystene var så sprengt at u gen ikke fikk ordentlig tak og jeg ble forferdelig sår. Etter ette par uker med skjold gikk det kje.mpebra å amme vanlig:) Anonymous poster hash: 68022...3d1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Bare pass på at brystet blir tømt så du ikke får tette melkeganger og i værste fall brystbetennelse! Det fikk jeg så måtte slutte med skjoldet etter en ukes tid, men da var sårene grodd så det gikk fint Anonymous poster hash: 5a26c...d43
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Jeg brukte skjold i fem måneder. Funket helt fint. Mye rengjøring og sterilisering, men har man mange går det fint😊 Anonymous poster hash: d9aa0...93b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Velkommen ut av smertehelvetet. Kosen med ammingen har en tendens til å forsvinne når smertetårene renner nedover mammas kinn hver gang babyen fester taket. Med store sår på hver brystvorte ble brystskjold redningen for meg også Anonymous poster hash: a6b79...108
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Åh så bra at det går bedre. All sympati til de som sliter med ammingen. Jeg slet masse i begynnelsen og var helt fælt, men for meg gikk det bedre og bedre og ble så koselig til slutt. Håper det samme skjer med deg. Og helt fantastisk at brystskjold fungerer for deg (fungerte ikke for meg, men alle er jo forskjellige, ungen nektet å suge med brystskjold). Anonymous poster hash: d1c28...d3c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Skjold reddet ammingen for meg med førstemann. Hadde aldri klart å fortsette ammingen uten. Men jammen var jeg glad da vi klarte å slutte med dem etter noen uker, for det er jo lettere å amme uten (når sårene har grodd, selvsagt). Fullammet i seks måneder, ammet til barnet var 15 mnd, sluttet bare fordi han selv mistet interessen. Han hadde blitt flaskebarn etter under to uker hvis det ikke hadde vært for ammeskjold. Anonymous poster hash: 4f8dc...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå