LeTwinsA Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 bedt om hun kan komme å hjelpe oss i helga og hus sa ta tam ta tam (trommelvirvel) JA og er på vei. Og takk GUD for det. Hilsen utslitt 3 barnstvillingmor God helg til dere og høner
sug lut Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Hjelp er fint og vel fortjent! Hvil deg godt! Endret 24. januar 2014 av sug lut
LeTwinsA Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2014 Takk for det, lover + blir nok å få unna litt praktiske gjøremål nå som de kan passe barna imens Gooood helg
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 God helg, det er fint med hjelp av og til 😀
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Høres ut som en bra deal. Noen ganger må man ha litt hjelp for å ikke gå helt opp i liminga.
LeTwinsA Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2014 Er ikke så vant til å få hjelp, og heller ikke så flink å spørre. men det hjalp å spørre :)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Svigermor kommer sikkert også til å kose seg med barnebarna!
LeTwinsA Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2014 Haha vart sendt avgårde i seng kl 21.30 i går, og har sovet som en baby. med beskjed om å vekke dem når ungene våkner, for å legge meg til kl 11. da skal vi ha felles frokost, før de tar med ungene til en åpen gård!! Så planen er å ligge i senga med kaffekopp og lese! :) Oh glory Ha en fin lørdag dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå