Gå til innhold

Yes - da har mannen ringt moren og


Anbefalte innlegg

Skrevet

bedt om hun kan komme å hjelpe oss i helga og hus sa ta tam ta tam (trommelvirvel)  JA og er på vei.

 

Og takk GUD for det.

 

Hilsen utslitt 3 barnstvillingmor 

 

God helg til dere og høner

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hjelp er fint og vel fortjent! Hvil deg godt!

Endret av sug lut
Skrevet

Takk for det, lover :) 

+ blir nok å få unna litt praktiske gjøremål nå som de kan passe barna imens :)

 

Gooood helg :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

God helg, det er fint med hjelp av og til 😀

Skrevet

Høres ut som en bra deal. Noen ganger må man ha litt hjelp for å ikke gå helt opp i liminga. 

Skrevet

Er ikke så vant til å få hjelp, og heller ikke så flink å spørre. men det hjalp å spørre :) :)

Skrevet

Svigermor kommer sikkert også til å kose seg med barnebarna! :)

Skrevet

Haha vart sendt avgårde i seng kl 21.30 i går, og har sovet som en baby. med beskjed om å vekke dem når ungene våkner, for å legge meg til kl 11. da skal vi ha felles frokost, før de tar med ungene til en åpen gård!! 

 

Så planen er å ligge i senga med kaffekopp og lese! :) :) :) Oh glory

 

Ha en fin lørdag dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...