Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 ... gå ned 4 (helst 8) kg veldig kjapt? Jeg vet at ikke det er sunt, heldig osv og at man går fort opp i vekt igjen, men må bare ned 4 kilo for å finne motivasjonen til å bli der... Jeg kan ikke sulte meg, verken over tid eller 2 dager i uka. Anonymous poster hash: d429e...01b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Altså. Du vil ha ett tips. En hemmelig måte å gå ned der du kan ligge på sofaen god og mett og fettet renner av kroppen? Jeg har ikke funnet det selv. Si i fra om noen av de tynne forbarmer seg over de med noe kilo ekstra og vil dele. Anonymous poster hash: 1b152...02e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Altså. Du vil ha ett tips. En hemmelig måte å gå ned der du kan ligge på sofaen god og mett og fettet renner av kroppen? Jeg har ikke funnet det selv. Si i fra om noen av de tynne forbarmer seg over de med noe kilo ekstra og vil dele. Anonymous poster hash: 1b152...02e Ha ha, ja, hadde ikke det vært greit? Neida, jeg vet jo at det handler om færre kalorier inn enn man forbrenner... Jeg er ikke helt dum Det går likevel an å ha supre tips og erfaringer. Jeg har lagt om kosthold og gått ned over 30 kilo, det er bare de siste 4 (helst 8) kiloene som sitter fryktelig godt. Jeg vet at om jeg bare kommer ned de siste kiloene så har jeg ingen problemer med å holde meg der Anonymous poster hash: d429e...01b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Samme her. Ned 30 kg. Jeg vet at om jeg trener fire ganger i uka og ikke to går de siste kiloene. Jeg orker bare ikke for øyeblikket. Anonymous poster hash: 1b152...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå