Gå til innhold

Kjedelig spørmål, men hvordan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... gå ned 4 (helst 8) kg veldig kjapt? :P

Jeg vet at ikke det er sunt, heldig osv og at man går fort opp i vekt igjen, men må bare ned 4 kilo for å finne motivasjonen til å bli der...

Jeg kan ikke sulte meg, verken over tid eller 2 dager i uka.

Anonymous poster hash: d429e...01b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså. Du vil ha ett tips. En hemmelig måte å gå ned der du kan ligge på sofaen god og mett og fettet renner av kroppen?

Jeg har ikke funnet det selv. Si i fra om noen av de tynne forbarmer seg over de med noe kilo ekstra og vil dele.

Anonymous poster hash: 1b152...02e

Skrevet

Altså. Du vil ha ett tips. En hemmelig måte å gå ned der du kan ligge på sofaen god og mett og fettet renner av kroppen?

Jeg har ikke funnet det selv. Si i fra om noen av de tynne forbarmer seg over de med noe kilo ekstra og vil dele.

Ha ha, ja, hadde ikke det vært greit? :P

Neida, jeg vet jo at det handler om færre kalorier inn enn man forbrenner... Jeg er ikke helt dum ;)

Det går likevel an å ha supre tips og erfaringer.

Jeg har lagt om kosthold og gått ned over 30 kilo, det er bare de siste 4 (helst 8) kiloene som sitter fryktelig godt. Jeg vet at om jeg bare kommer ned de siste kiloene så har jeg ingen problemer med å holde meg der :)

Anonymous poster hash: d429e...01b

Skrevet

Samme her. Ned 30 kg.

Jeg vet at om jeg trener fire ganger i uka og ikke to går de siste kiloene. Jeg orker bare ikke for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...