Gå til innhold

fra ung mor til ung mann (unge mødre dk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar meg selv i å tenke på en ting. Her er det da Line (?) som har følt seg fanget i feil kropp og har nå valgt å bli Esben. Det som jeg sitter igjen å tenker på er stakkars unge! ungen er vel en 4 år.

Jeg mener at folk som har fått barn, burde virkelig ikke kunne få muligheten til å skifte kjønn!? Ikke pokker om et barn i denne alderen ikke vil bli forvirret og preget av det.. om man føler seg fanget i feil kropp mener jeg at man skal da la være å få barn.

er jeg helt på jordet??

Anonymous poster hash: 9de35...9e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymous poster hash: 9de35...9e0

Ja.

Anonymous poster hash: 5d65a...0b8

Skrevet

Nei det synes jeg må være helt greit. Gjennomtenkte valg som ikke er A4 må vi klare å godta i samfunnet vårt. Det som er viktig, er å være åpen med barnet og de rundt. Har ikke foreldrene rundt fordommer får ikke barna det heller.

Det er dog viktig at barna får godta ting på egen måte, snakke og være ærlig om det.

Skrevet

Har skjedd i Unge Mødre Norge også det. Samboeren til hun ene ble dame. 

Anonymous poster hash: 3092e...bfa
Skrevet

Er det ikke viktigere at mor/far får være lykkelig slik at de kan takle å være foreldre på en bedre måte? Eller er det bedre med en mor/far som føler seg innesperret i seg selv og kanskje tilogmed blir deprimert? Ikke vet jeg, men jeg tror en lykkelig forelder er en bedre forelder enn en som er deprimert. Ærlighet og at man snakker om ting er jo utrolig viktig slik at barnet får sjansen til å forstå og godta hvordan ting har blitt. 

Jeg har selv en forelder som er homofil, jeg hadde mistenkt det egentlig veldig lenge, fra jeg kanskje var en 8-9 år, han var vell ikke som alle andre "vanlige" fedre. Nå var jeg litt over 20 år når det endelig kom ut og minste i søskenflokken var 12. Det var ingen som var sinte eller lei seg pga hans legning. Alle var heller lettet for at vi slapp å lure på det og han ble en mer lykkelig pappa som slapp oss mer inn og veldig glade for hans nye kjæreste :) Så nå har min datter hele fire bestefedre og snart blir det vell en femte ;)

Skrevet

Så lenge han fortsatt er en god pappa for sønnen er det ikke noe problem.

Bedre med en lykkelig pappa enn en trist mor.

Synes Espen virker veldig reflektert.

Anonymous poster hash: 432b9...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...