Gå til innhold

Påkledning baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg synes det er så vanskelig å vite hva ungen skal ha på! Nå ligger hun i saueskinnspose med ullbody, ullstilongs, tøfler, bomullsbukse og mellomtykk ulljakke og lue. Det er -4 grader. Passelig???

 

Anonymous poster hash: 48e9f...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig, men en må bare prøve seg frem og erfare. Hva skal dere, hvor ligger hun, hvor lenge skal dere være ute, er det sol, er det vind osv. Når du tar henne opp så kjenn etter om hun er klam. Jeg hadde sannsynligvis brukt body, stilongs, ullsokker, en tynn lue og en strikkejakke om det var i saueskinnspose og i en vogn.

Skrevet

Det kommer helt an på babyen.. Noen er varme, noen er kalde..

Kjenn etter i nakken - er babyen god og varm, men ikke klam og svett så er det passe! :)

 

Til sammenligning:

Min eldste lå i kun ullbody, ullstrømpebukse, tynn ullue, votter og ullsokker nedi voksiposen i -4!

 

Minstemann hadde på en tynn ulldress og en tykkere lue i tillegg - han var mye kaldere

 

Anonymous poster hash: bfddc...26d

Gjest Julia1984
Skrevet

Ville heller gått for to lag ull enn bomullsbukse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...