Gjest Gitar-frøken Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Nå er jeg så lei av at forumet blir spammet ned med mye tulletråder. Ikke det at det ødlegger for meg, men man bruker opp mye tid med å svare på tråder som bare er tull og tøys. Nå mener jeg at moderadtor eller andre burde gjort noe med dette. Er dere enige?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Det er du og bare du som spammer og ødelegger her inne. Kom deg ut herfra. Anonymous poster hash: 587c0...dbc
Gjest Sommerfuggel Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Hei! Så leit du ikke er helt fornøyd, men jeg lover deg at vi jobber så fort vi kan. Vi fjerner alt vi kommer over som kvalifiseres som spam, men dessverre er det ikke alt vi får med oss samt at noen ganger er det fryktelig vanskelig å vite hva som faktisk er tull eller ikke Derfor setter vi stor pris på at dere hjelper oss ved å rapportere enten via rapporteringsknappen eller på Ris&Ros Det hjelper oss masse! Så tusen takk til alle dere som rapporterer Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Gjest Gitar-frøken Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Hei! Så leit du ikke er helt fornøyd, men jeg lover deg at vi jobber så fort vi kan. Vi fjerner alt vi kommer over som kvalifiseres som spam, men dessverre er det ikke alt vi får med oss samt at noen ganger er det fryktelig vanskelig å vite hva som faktisk er tull eller ikke Derfor setter vi stor pris på at dere hjelper oss ved å rapportere enten via rapporteringsknappen eller på Ris&Ros Det hjelper oss masse! Så tusen takk til alle dere som rapporterer Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Takk skal du ha Sommerfugl i Vinterland . Jeg har rapportert tråder som jeg synest er utdige eller usakelige. Jeg er visst få av de som reagerer på Spam her inne.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Hei! Så leit du ikke er helt fornøyd, men jeg lover deg at vi jobber så fort vi kan. Vi fjerner alt vi kommer over som kvalifiseres som spam, men dessverre er det ikke alt vi får med oss samt at noen ganger er det fryktelig vanskelig å vite hva som faktisk er tull eller ikke Derfor setter vi stor pris på at dere hjelper oss ved å rapportere enten via rapporteringsknappen eller på Ris&Ros Det hjelper oss masse! Så tusen takk til alle dere som rapporterer Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Denne "gitarfrøken" er Fru Åsta, Jomfruer mm. med ny profil. Anonymous poster hash: 587c0...dbc
Pippi ☆ Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Nå er jeg så lei av at forumet blir spammet ned med mye tulletråder. Ikke det at det ødlegger for meg, men man bruker opp mye tid med å svare på tråder som bare er tull og tøys. Nå mener jeg at moderadtor eller andre burde gjort noe med dette. Er dere enige? Hvordan kan du bli lei allerede i dag når du meldte deg inn på onsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå