Gå til innhold

Bihulebetennelse. (ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nok fått bihulebetennelse, men jeg lurer på om det er vanlig da at snørra er gjennomsiktig gul? Ikke vanlig gul. Og om det er vanlig og blø neseblod når man snyter seg?

Hadde vondt på den ene siden, 1 dag. så begynte snørra. (var tett i nesa lenge før dette) Idag har jeg vondt på andre siden. Men ikke snørra.

Jeg ammer, så jeg fikk resept på noen tabletter, men har ikke hentet de. Får se an om vondten går bort imorgen og hvordan det blir da.

Anonymous poster hash: ceeb3...8c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Snørra ved bihulebetennelse kan være mange farger 😉

Så ikke unormalt det du opplever.

Bihulebetennelse er ubehagelig, men går over av seg selv. Om du er bekymret for medisin under amming, kan du altså la vær å ta antibiotika.

Neseblod er forresten heller ikke unormalt, da pga irriterte slimhinner.

God bedring😊

Endret av ærlig talt
Skrevet

Ibux hjelper mot smertene, allergimedisin kan også hjelpe i følge en fransk lege jeg var hos en gang. Skyll med saltvann og bruk nesespray. Lykke til, det er noe dritt.

Skrevet

Snørra ved bihulebetennelse kan være mange farger

Bihulebetennelse er ubehagelig, men går over av seg selv. Om du er bekymret for medisin under amming, kan du altså la vær å ta antibiotika.

God bedring

Okey takk.

Men det er ikke vondt lenger på den siden snørra kommer. Så jeg tenkte kanskje det var over.

Men nå er det vondt og vondere på den andre siden. Er det vanlig at det "flytter" seg? Er heller ikke noe særlig tett lenger på første siden. Men veldig tett der det er vondt nå.

Skrevet

Ibux hjelper mot smertene, allergimedisin kan også hjelpe i følge en fransk lege jeg var hos en gang. Skyll med saltvann og bruk nesespray. Lykke til, det er noe dritt.

Takk. Kjennes ut som jekslene skal dette ut snart.

Skrevet

God bedring

Okey takk.

Men det er ikke vondt lenger på den siden snørra kommer. Så jeg tenkte kanskje det var over.

Men nå er det vondt og vondere på den andre siden. Er det vanlig at det "flytter" seg? Er heller ikke noe særlig tett lenger på første siden. Men veldig tett der det er vondt nå.

Det kan nok kjennes ut som om smertene flytter på seg. Jeg har vel egentlig tenkt at det er fordi "snørra sprenger" og at det varierer litt hvor det tetter seg. Men det var min teori, er ikke sikkert legevitenskapen er enig med meg☺️

Jeg har slitt med kronisk bihulebetennelse (ble operert for fortetninger og ikke hatt bihulebetennelse etter det) og har opplevd det du beskriver. Det er ikke farlig, men sat@ vondt!

Skyll med saltvann så ofte du orker😊 Det hjelper selv om det ikke har umiddelbar virkning.

Skrevet

God bedring

Okey takk.

Det kan nok kjennes ut som om smertene flytter på seg. Jeg har vel egentlig tenkt at det er fordi "snørra sprenger" og at det varierer litt hvor det tetter seg. Men det var min teori, er ikke sikkert legevitenskapen er enig med meg☺

Jeg har slitt med kronisk bihulebetennelse (ble operert for fortetninger og ikke hatt bihulebetennelse etter det) og har opplevd det du beskriver. Det er ikke farlig, men sat@ vondt!

Skyll med saltvann så ofte du orker Det hjelper selv om det ikke har umiddelbar virkning.

Tusen takk. Har hatt sprengninger før. men ikke bihulebetennelse og sånn farge på snørra. Jeg får se om jeg kryper til korset og begynner på disse pillene. Tror ikke det var antibiotika. men noe som skulle åpne bihulene ordentlig for å få de tømt. Antib. next om det ikke funket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...