Gå til innhold

Nakne kropper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Hadde jeg ikke hatt de 10 kiloene for mye så hadde jeg ikke hatt noe problem med å være mer naken, men foreløpig holder jeg meg unna fellesdusjer og svømmehaller :P

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Ja, for uten de 10 kiloene, Fru Hottentott, hadde du liksågodt bare hoppet naken i bassenget i svømmehallen mener du?

Jeg er alltid naken.

Under klærne, vel å merke.

Skrevet (endret)

Eg er så godt som aleine blant dei voksne om å vere naken i dusjen i svømmehallen. Eg føler ubehag ved å bade i samme basseng som desse skitpølane som dusjar med badedrakta på. Men det er ei tapt sak trur eg..

Endret av ★
Skrevet

Det må variere - da ungen gikk på svømmekurs var vi mest nakne, både kursdeltakere og voksne, og samme i den svømmmehallen vi tuller rundt i i feriene. Ellers dusjer jeg mest i idretts-sammenhenger hvor *GISP* alle er nakne og alle damer over førti har hår på kroppen.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ja, for uten de 10 kiloene, Fru Hottentott, hadde du liksågodt bare hoppet naken i bassenget i svømmehallen mener du?

Jeg er alltid naken.

Under klærne, vel å merke.

Ha ha, ja, noe sånn :P

Skrevet

Er som regel naken i svømmehall, treningssenter etc 

Med hår her og der, hengemage og hengepupper. Er det vinter er jeg likbleik i tillegg 

Skrevet

Kule damer du fant bilde av patetico. Kropp er morsomt. Og jeg er heller ikke i stand til å si at det er stygt. 

Ang garderober etc så er jeg naken. Dog barbert. Oftere i skrittet enn på leggene, fordi jeg er velsignet med stritt kjønnshår så om det får gro som det vil blir det lange strie hår som stikker og klistrer. Så da blir det ikke hår. Sånn er det. Jeg tenker ikke over det, men har sett at andre har lagt merke til det i garderoben. 

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg husker jeg som barn på Tropicana ved Gol (var det Gol??) eller oppi der, så for første gang i mitt liv en dame som ikke hadde naturlig hårvekst "der nede".

Hun hadde en tynn loddrett stripe.

Jeg ble helt sjokkert for jeg ANTE virkelig ikke at slikt var mulig og jeg veit at jeg glante og måpte.

Nå er jeg sjelden i svømmehaller og slikt, ved ettertanke var vel sist gang i 2011, faktisk.

Ja, 2011. Og da dusjet jeg naken. Får meg ikke til å dusje med .. klær!

Skrevet

Når du skal svömme her er det full hårvask og kroppsvask uten noen badedrakt. Det skrubbbes og vaskes uten sjenanse. Vi med for mange kilo löfter bare på valkene ;-)

Men jeg må innrömme at förste gang jeg mötte svigermor ( vi overnattet) lurte jeg alvorlig på hvor vel bevart finnene var. Hun og jeg satt i stuen om morgenen med en tekopp og min kjäre kom gående naken gjennom huset på vei til dusjen. Da han så oss tok han en omvei bortom oss for å gi moren en klem siden det var så lenge siden han hadde värt hjemme.....

Skrevet

Jeg husker jeg som barn på Tropicana ved Gol (var det Gol??) eller oppi der, så for første gang i mitt liv en dame som ikke hadde naturlig hårvekst "der nede".

Hun hadde en tynn loddrett stripe.

Jeg ble helt sjokkert for jeg ANTE virkelig ikke at slikt var mulig og jeg veit at jeg glante og måpte.

Nå er jeg sjelden i svømmehaller og slikt, ved ettertanke var vel sist gang i 2011, faktisk.

Ja, 2011. Og da dusjet jeg naken. Får meg ikke til å dusje med .. klær!

Haha, fireåringen her opplevde det motsatte når vi gikk på småbarnssvømming. Og ga høylydt uttrykk for det.

Jeg rydder nemlig opp i buskaset, så her er det enten hårfritt eller landingsstripe, så det er det hun er vant til. Men i fellesdusjen der var det jo allslags frisyrer- noen ganske så overgrodde også. Så hun sto rett foran hun med mest hår, tittet- for så å rope; "mammaaaaaa? Nogen her har hååååår på tisselurå!". :P

- Forøvrig dusjer jeg alltid naken. Fellesdusj eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...