mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hva får man ut av tulle tråder ang barna sine...kjenner jeg blir sinna og frustert... Skal ikke dette være ett sted for utveksling av råd og opplevelser....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 I mangel av bedre fritidsaktiviteter. Stakkars dame sier bare jeg. Anonymous poster hash: 0e811...7f0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Det er to hovedtyper av trolling. Det erne er å finne på noe som bare er tull eller pinligheter for å more seg på andres bekostning. Den andre er å finne på en historie som ikke er sann, men hvor poenget er å få frem meninger om en sak du er interessert i. Den første gruppen er bare tåplig, men noen har sikkert morro av det. Den andre typen synes jeg er helt grei. Alt trenger ikke være sant for å få en god diskusjon. Anonymous poster hash: 9ccfb...941
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Det er så patetisk. Og jeg kjenner jeg er kjempe skeptisk til alle innlegg som virker "rare" jeg tror alt her inne er tull omtrent. Leit. Anonymous poster hash: 30a78...73a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Hun ene som troller fælt her inne er på KG også. Anonymous poster hash: d0df8...89b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Fordi dere er så snykt snerpete at det er ren underholdning å se dere eksplodere over at noen drikker vin hjemme hos seg selv eller spiser brød med nugatti. Anonymous poster hash: b54b9...6f9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Fordi dere er så snykt snerpete at det er ren underholdning å se dere eksplodere over at noen drikker vin hjemme hos seg selv eller spiser brød med nugatti. Anonymous poster hash: b54b9...6f9 Er det du som er frøken Trollemor? For et liv du må ha. Føler med deg. Anonymous poster hash: 0e811...7f0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2014 Jeg håper folk viiiirkelig har bedre ting å gjøre enn å tøyse med alvorlige ting...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Fordi dere er så snykt snerpete at det er ren underholdning å se dere eksplodere over at noen drikker vin hjemme hos seg selv eller spiser brød med nugatti. Anonymous poster hash: b54b9...6f9 Kniiiis. Sykt snerpete. Hvor gammel er du? 14? Anonymous poster hash: 30a78...73a
Gjest Gitar-frøken Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Jeg håper folk viiiirkelig har bedre ting å gjøre enn å tøyse med alvorlige ting... Helt enig!. Det er skikkelige trist at et så godt forum skal bli ødelagt pågrunn av historier som er oppdiktet og er ganske alvorlig. Å Trolleri om alvorlige teamer eller om ting som er langt over grensen, er ikke greit.
MammantilNurket Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Helt enig i at trolling er unødvendig og teit, men jeg synes spamming er hakket verre. Trolling kan med letthet ties i hjel, likeledes spaminnlegg om Fotballfruen og Jarle, den spammingen som fant sted her en natt for en par uker siden var helt HÅRREISENDE!! Jeg er ikke skvetten av meg, men DU GODESTE!! Heldigvis luktet jeg lunten og slapp unna det verste. Jeg tenker imidlertid at så lenge vi har dyktige brukerMODERatorer og at vi er flinke til å rapportere skal vi klare å beholde god stemning på forumet.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Er det noen spesielle tråder dere viser til eller er det bare sånt generelt? Jeg tenker at det er masse ensomme mennesker som bruker nettet både som ventil for frustrasjon over eget liv og som lager seg fantasiverdener som de spinner videre på. Det er jo egentlig synd på dem. Anonymous poster hash: b8af8...4cc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 Nei jeg har aldri skjønt poenget med det jeg heller. Hadde det faktisk vært underholdende og moro så kunne det ha vært noe å bruke tid på...men det er ikke morsomt. Det er totalt meningsløst og kjedelig. De som troller må ha dårlig humor og lite gøy som skjer i livet sitt. Anonymous poster hash: e4271...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå