Gå til innhold

Forhandler?

Anbefalte innlegg

Gjest babyplusme
Skrevet

Heisann!

Er det noen her inne som kjenner til produkter man kan være forhandler for? Som f.eks forhandler for Herbalife, Casa og Perfect home:)

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Er det noen her inne som kjenner til produkter man kan være forhandler for? Som f.eks forhandler for Herbalife, Casa og Perfect home:)

Drømmer du om mer fritid, ha mulighet til å styre hverdagen selv og jobbe hvor og når du selv vil? Drømmer du om bedre økonomi, hus, båt, bil? Da har jeg et perfekt tilbud til akkurat deg: Nemlig som forhandler i Forever Living! Jeg er på leting etter flere å jobbe sammen med. Uansett bakgrunn, så kan du bli forhandler i Forever Living, og det kan hjelpe deg å nå dine mange drømmer i livet!

Det er helt gratis å registrere seg som forhandler og det er helt opp til deg selv hva du ønsker å gjøre ut av det. Enten om du bare ønsker å være forhandler til eget bruk for å få innkjøpspriser eller om du ønsker å tjene stort og få dette som en stor virksomhet. I tillegg er det jo en supermorsom hobby!

Mange tror at man må være den fødte selger for å kunne være forhandler, men det er helt feil. Er du på sosiale medier, vil dette gå som en drøm. Det høres kanskje for godt ut til å være sant? Men det er helt bombesikkert! Jeg er selv forhandler av de fantastiske produktene og angrer ikke et sekund!

Flere tenker kanskje også at «dette har ikke jeg tid til», men du kan fint kombinere dette med både vanlig jobb, skole, barn osv – da det meste foregår over internett og er veldig lett å gjennomføre!

Som forhandler av Forever Living får du: Jobbe når og hvor du selv vil. Mulighet til å tjene penger etter ditt eget ønske (heltid/deltid). Oppstart uten avgift. Produkter til innkjøpspris. Ingen binding. Ingen krav (du er din egen sjef). All støtte, hjelp og opplæring du måtte trenge. 365 dagers returrett til deg som forhandler. Reiser og opplevelser. Bonuser. Og sist, men ikke minst: Personlig utvikling.

Ønsker du å få tilsendt litt mer informasjon om akkurat dette, så kan du sende meg en mail på [email protected] – så tar vi en prat. Dette er selvfølgelig helt uforpliktende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...