Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Øynene føles trette og såre, gnir jeg så knaser det og om morgenen er øyelokkene opphovnet. Renner ofte fra de også. Er det noe som hjelper? Anonymous poster hash: aa3fd...b2e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Har også knusktørr hud over hele kroppen og munntørrhet. Anonymous poster hash: aa3fd...b2e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Øynene fikser du med "falske tårer" fra apoteket, du kan kjøpe øyedråper reseptfritt. Men at du har tørre slimhinner og ellers er for tørr kan være tegn på sykdom så jeg ville nok tatt en tur til lege uansett for å ta noen prøver. Min mamma har Sjøgrens syndrom, og sliter med tørre slimhinner, men det er også andre sykdommer som er greit å utelukke. Når sykdom er utelukket må du se på kostholdet ditt, det er uhyre viktig å få i seg nok væske og essensielle fettsyrer. Tar du tilskudd av omega nå om vinteren, kroppen din trenger det altså. Anonymous poster hash: a4356...374
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Vet du hvilke andre symptomer hun hadde siden hun fikk den diagnosen? Kan man få noe tabletter eller sprøyter som hjelper kroppen med å produsere væske? Drikker mye og ofte Anonymous poster hash: aa3fd...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå