Gå til innhold

Ja, ja, da gikk datteren min glipp av den skidagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp mailen min. Klikka 16 i går sendte læreren melding om at barna skulle ha med ski i dag. Litt lenger varsel hadde kansje vært en idee. Det er ikke alle som sitter på mail døgnet rundt.

Æsj, hun som er så glad i å gå på ski også.

Anonymous poster hash: 65b53...190
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får prøve å gå på ski i helgen da :) ha med pølser og vRm kakao, det er deilig :)

Skrevet

Så hvorfor kjører du ikke til skolen med skiene nå? Istde for å sitte på dib......

Anonymous poster hash: 5bd24...a9a
Skrevet

ja, hvorfor kjører du ikke på skolen med skiene?<br /><br />Og er de et annet sted, så spør du ledelsen hvor de er.<br /><br />Stakkars unge!

Anonymous poster hash: 1acce...476

Gjest Julia1984
Skrevet

Du må jo oppsøke der de er og kjøre dit med skiene

Skrevet

Det har ikke falt dere inn at HI har en jobb?! Det er ikke alle som bare kan reise ut med ski på 1 minutts varsel... Jeg hadde tatt dette opp med læreren og bedt om å få bedre varsel på ting.  Minimum et døgn, og det skal tilhøre sjeldenhetene å få så kort frist, mener jeg. 

Anonymous poster hash: 87873...04e
Skrevet

Det er ikke bare å dra fra jobb alltid da. Jeg har for eksempel nå fem minutter pause mellom slagene. Da kan jeg være på DIB litt, men kan ikke reise fra jobb i 1,5 time.

Anonymous poster hash: aeb6a...bbd

Skrevet

Jeg hadde ikke rukket hjem, finne frem ski og søvler, smøre ski og avlevere dem før lenge etter at de var ferdig desverre. Det var mulig å ake for dem som ikke hadde med ski så jeg håper hun fikk en fin dag likevell.

Skrevet

Slik skjer omtrent hver skidag hos oss. Det får vi ta som en konsekvens med at vi bor et sted der snøen knapt ligger et døgn, så her må skidagen tas på sparket :) Her sender læreren sms til foreldrene da.....ikke mail.

Anonymous poster hash: a7de4...75a

Anonymous poster hash: a7de4...75a

Skrevet

Jeg hadde ikke rukket hjem, finne frem ski og søvler, smøre ski og avlevere dem før lenge etter at de var ferdig desverre. Det var mulig å ake for dem som ikke hadde med ski så jeg håper hun fikk en fin dag likevell.

Hun har nok hatt det fint likevel da. Får ta igjen skituren i helgen ;)

Skrevet

Helt ærlig syns jeg planlagte utflukter skal stå skrevet på ukesplanen. Og uplanlagte "på sparket"-turer bør bli gitt beskjed om i beskjedmappa!

Bra de har et alternativ til de som ikke har med ski :)

Anonymous poster hash: d0b6f...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...