Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Kjøper dere kapsler på nett? Hvor? Finnes det noe god te man kan kjøpe? Dagligvarebutikkene her har så utrolig dårlig utvalg, liker Gavalia Dark godt, men ønsker litt mer variasjon. Er på jakt etter noe litt mer spennende, til en kanskje litt rimeligere penge. Legg gjerne ved linker Takk! Anonymous poster hash: 093ea...1fb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 kan kjøpe i de fleste matbutikker. coop mega og de større coop butikkene har bedre utvalg enn de små. te en er god : ) husker ikke hva den het..men er noe gult på pakka.Og den blå coop kaffen. latte ble for mye melkesmak og for sterk kaffe synes jeg. vet ikke om man kan bestille på nettet... Anonymous poster hash: b78f8...e69
HanneS.85 Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 her jeg bor kjøper vi faktisk på elkjøp, masse utvalg
Mamma_til_2 Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 her jeg bor kjøper vi faktisk på elkjøp, masse utvalg Ja og Lefdal, Jernia, expert
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Takker for svar Elkjøp, Jernia, Lefdal osv. har vi ikke her. Var mest ute etter hvor jeg kan handle på nett. I butikken har de kun Galavlia vanlig og dark. HI Anonymous poster hash: 093ea...1fb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Takker for svar Elkjøp, Jernia, Lefdal osv. har vi ikke her. Var mest ute etter hvor jeg kan handle på nett. I butikken har de kun Galavlia vanlig og dark. HI Anonymous poster hash: 093ea...1fb Og nettbutikk har du jo nå fått svar på. Anonymous poster hash: b9179...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå