Gå til innhold

trenger tips til god parfyme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei de jeg har. Trenger en som lukter friskt, ikke tungt, men lukter litt..ikke en veldig svak for parfymelukta på meg går bort med en gang . kan gjerne lukte blomstrende men ikke bare av rose f.eks. noen gode tips? Vanskelig når man skal kjøpe over nettet: ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marc jacobs - daisy sunshine eller dots

Gucci -flora (rosa flaske)

Juicy couture -viva la juicy

Ralph lauren -big pony (rosa eller lilla , de er friske men og ganske søte)

Versace -versence

 

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

Marc jacobs - daisy sunshine eller dots

Gucci -flora (rosa flaske)

Juicy couture -viva la juicy

Ralph lauren -big pony (rosa eller lilla , de er friske men og ganske søte)

Versace -versence

 

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

hvem liker du best da?

Skrevet

Burberry tror jeg det er. Den heter the beat.

Skrevet

 

 

Marc jacobs - daisy sunshine eller dots

Gucci -flora (rosa flaske)

Juicy couture -viva la juicy

Ralph lauren -big pony (rosa eller lilla , de er friske men og ganske søte)

Versace -versence

 

Juicy couture :) men gucci flora er litt mer frisk og "blomstrete"

:)

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

hvem liker du best da?

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

Svarte inni ditt innlegg jeg ;) men en av de to er ganske safe og veldig gode synes jeg:)

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

Jeg synes alle burberry parfymer blir for tunge og er lite friske jeg da men:)

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

spennende å høre hva folk bruker. jeg har prøvd så mange forskjellige men finner liksom aldri den helt store : ) blir vel fort lei de etterhvert

Skrevet

Evt om du liker gucci -the one (den er ganske tung) men da er den rosa, "rose the one" ganske god ! En smule tyngre men lukter mye ..

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

ofte så kjenner man en parfymelukt..er en spesiell jeg har kjent ofte som folk har på seg..men kan liksom ikke gå bort å spørre vedkommende heller ; P

Skrevet

spennende å høre hva folk bruker. jeg har prøvd så mange forskjellige men finner liksom aldri den helt store : ) blir vel fort lei de etterhvert

 

Bruker mange ulike selv til ulike anledninger ! En ny favoritt er "si" av armani, men den oppfyller ikke helt det du er ute etter nå ..!

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

ofte så kjenner man en parfymelukt..er en spesiell jeg har kjent ofte som folk har på seg..men kan liksom ikke gå bort å spørre vedkommende heller ; P

Det må du gjøre, folk liker komplimenter likevel ;)

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

armani har jeg brukt lenge til jeg ble lei den : ))

Skrevet

Hva bruker/har du brukt før? Kan gi en pekepinn på hva du liker:)

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

har brukt diamond-litt for tung, lady million, miami hills, armani (den med gummikork) -litt for tung. laura likte jeg godt. cerutti 1881, har brukt så mange.... husker jo ikke navnet på de nå : D 

Skrevet

Da ville jeg bestilt viva la juicy om jeg var deg :-)

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

den som er forma som ei stjerne...er alt for tung og sterk lukt for meg iallefall.: )

Skrevet

den lukter ikke FOR søtt liksom?

Skrevet

Det synes jeg ikke nei !!! Helt perfekt :) men vil du ha en som er mer frisk så er ikke gucci - flora noe dumt valg heller .. ;) kan du ikke dra på parfymeri å lukte da?:)

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

De ralph lauren parfymene er ganske søte.. Har du lukta Prada-candy? DA snakker vi for søtt ......

 

Anonymous poster hash: 5235b...224

Skrevet

ja det synes jeg å. blir nesten kvalmt.  gidder ikke..bestiller på nettet ; ) Hehe

Skrevet

Jeg fulgte disse rådene her, prøvd stort sett alle sammen da jeg får migrene av for sterk parfyme. Og selv om noen luktet søtt var de kanskje for sure osv. Syns ingen av de luktet spesielt friskt, bare surt. Så dra å prøv og ikke kjøp en før du har prøvd flere ganger, få samboern(om du har) til å lukte også.

Jeg endte opp med å bestille en liten flaske av Paris Hilton Syrin fra Ebay til 50 kr. Var heldig fordi jeg likte den godt. Kan føles litt tung i starten, men er sånn overall fornøyd:)



Anonymous poster hash: 14eb2...5da
Skrevet

For tiden sverger jeg til Ralph Lauren Big pony pink. Bytter mellom den og Romance fra samme merke. De er lette og friske.

Er og veldig glad i Armani Diamonds og Gucci guilty black, men de er jo noe tyngre.



Anonymous poster hash: 108b7...94e
Skrevet

D&G L'imperatrice 3.

Den er ikke supersøt. Men lukter friskt og sånn passe fyldig. Nå er det jo sånn at parfymer lukter forskjellig fra person til person så jeg vil anbefale å prøve den på seg selv før man kjøper! 😊

 

Anonymous poster hash: efab0...508

Skrevet

takk for hjelpen. : )))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...