Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Lei de jeg har. Trenger en som lukter friskt, ikke tungt, men lukter litt..ikke en veldig svak for parfymelukta på meg går bort med en gang . kan gjerne lukte blomstrende men ikke bare av rose f.eks. noen gode tips? Vanskelig når man skal kjøpe over nettet: ))
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Marc jacobs - daisy sunshine eller dots Gucci -flora (rosa flaske) Juicy couture -viva la juicy Ralph lauren -big pony (rosa eller lilla , de er friske men og ganske søte) Versace -versence Anonymous poster hash: 5235b...224
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2014 Marc jacobs - daisy sunshine eller dots Gucci -flora (rosa flaske) Juicy couture -viva la juicy Ralph lauren -big pony (rosa eller lilla , de er friske men og ganske søte) Versace -versence Anonymous poster hash: 5235b...224 hvem liker du best da?
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Burberry tror jeg det er. Den heter the beat.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Marc jacobs - daisy sunshine eller dots Gucci -flora (rosa flaske) Juicy couture -viva la juicy Ralph lauren -big pony (rosa eller lilla , de er friske men og ganske søte) Versace -versence Juicy couture men gucci flora er litt mer frisk og "blomstrete" Anonymous poster hash: 5235b...224 hvem liker du best da? Anonymous poster hash: 5235b...224
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Svarte inni ditt innlegg jeg men en av de to er ganske safe og veldig gode synes jeg:) Anonymous poster hash: 5235b...224
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Jeg synes alle burberry parfymer blir for tunge og er lite friske jeg da men:) Anonymous poster hash: 5235b...224
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2014 spennende å høre hva folk bruker. jeg har prøvd så mange forskjellige men finner liksom aldri den helt store : ) blir vel fort lei de etterhvert
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Evt om du liker gucci -the one (den er ganske tung) men da er den rosa, "rose the one" ganske god ! En smule tyngre men lukter mye .. Anonymous poster hash: 5235b...224
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2014 ofte så kjenner man en parfymelukt..er en spesiell jeg har kjent ofte som folk har på seg..men kan liksom ikke gå bort å spørre vedkommende heller ; P
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 spennende å høre hva folk bruker. jeg har prøvd så mange forskjellige men finner liksom aldri den helt store : ) blir vel fort lei de etterhvert Bruker mange ulike selv til ulike anledninger ! En ny favoritt er "si" av armani, men den oppfyller ikke helt det du er ute etter nå ..! Anonymous poster hash: 5235b...224
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 ofte så kjenner man en parfymelukt..er en spesiell jeg har kjent ofte som folk har på seg..men kan liksom ikke gå bort å spørre vedkommende heller ; P Det må du gjøre, folk liker komplimenter likevel Anonymous poster hash: 5235b...224
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2014 armani har jeg brukt lenge til jeg ble lei den : ))
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Hva bruker/har du brukt før? Kan gi en pekepinn på hva du liker:) Anonymous poster hash: 5235b...224
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 24. januar 2014 har brukt diamond-litt for tung, lady million, miami hills, armani (den med gummikork) -litt for tung. laura likte jeg godt. cerutti 1881, har brukt så mange.... husker jo ikke navnet på de nå : D
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #16 Skrevet 24. januar 2014 Da ville jeg bestilt viva la juicy om jeg var deg :-) Anonymous poster hash: 5235b...224
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 24. januar 2014 den som er forma som ei stjerne...er alt for tung og sterk lukt for meg iallefall.: )
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #18 Skrevet 24. januar 2014 den lukter ikke FOR søtt liksom?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #19 Skrevet 24. januar 2014 Det synes jeg ikke nei !!! Helt perfekt men vil du ha en som er mer frisk så er ikke gucci - flora noe dumt valg heller .. kan du ikke dra på parfymeri å lukte da? Anonymous poster hash: 5235b...224
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #20 Skrevet 24. januar 2014 De ralph lauren parfymene er ganske søte.. Har du lukta Prada-candy? DA snakker vi for søtt ...... Anonymous poster hash: 5235b...224
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #21 Skrevet 24. januar 2014 ja det synes jeg å. blir nesten kvalmt. gidder ikke..bestiller på nettet ; ) Hehe
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #22 Skrevet 24. januar 2014 Jeg fulgte disse rådene her, prøvd stort sett alle sammen da jeg får migrene av for sterk parfyme. Og selv om noen luktet søtt var de kanskje for sure osv. Syns ingen av de luktet spesielt friskt, bare surt. Så dra å prøv og ikke kjøp en før du har prøvd flere ganger, få samboern(om du har) til å lukte også. Jeg endte opp med å bestille en liten flaske av Paris Hilton Syrin fra Ebay til 50 kr. Var heldig fordi jeg likte den godt. Kan føles litt tung i starten, men er sånn overall fornøyd:) Anonymous poster hash: 14eb2...5da
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #23 Skrevet 24. januar 2014 For tiden sverger jeg til Ralph Lauren Big pony pink. Bytter mellom den og Romance fra samme merke. De er lette og friske. Er og veldig glad i Armani Diamonds og Gucci guilty black, men de er jo noe tyngre. Anonymous poster hash: 108b7...94e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #24 Skrevet 24. januar 2014 D&G L'imperatrice 3. Den er ikke supersøt. Men lukter friskt og sånn passe fyldig. Nå er det jo sånn at parfymer lukter forskjellig fra person til person så jeg vil anbefale å prøve den på seg selv før man kjøper! 😊 Anonymous poster hash: efab0...508
Hønemorpåhaugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #25 Skrevet 24. januar 2014 takk for hjelpen. : )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå