Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Vi har flyttet inn i nytt hus ned gasspeis. Den varmer godt og trenger ikke stå lenge på før stua er varm nok. Men jeg lurer på prisen på å bruke denne kontra en varmeovn feks. Noen som har gasspeis som kan fortelle litt om hva tegningene bruker være? Vi får gass fra norsk gassnett mener jeg det er. Anonymous poster hash: 1f2c0...b2c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Bare sjekk levrandøren nøye. Naboen hadde gasspeis. Den eksploderte for noen år siden. Anonymous poster hash: a624e...355
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Gasspeisen har nok ikke eksplodert Da hadde hele nabolaget gått i lufta. Det er det biopeiser som gjør! Vi hadde gass derfra før, og for oss var det veldig billig. Brukte det som eneste oppvarmingskilde ved siden av kabler på bad. Riktignok var leiligheten i 2. etg, så var ikke så stort behov, men jeg liker å ha det varmt inne. Betalte rundt 3000 i året for gassen. Det er dyrere om du har egen tank, men regner ikke med du har det siden du har dette spørsmålet Anonymous poster hash: 554fe...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå