Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Treåringen min sover godt, spiser og drikker godt. Han ser godt å, iallefall ikke merket noe tegn på dårlig syn. Lite tv titting, så skal ikke komme av det heller?!? Men han klager ofte over hodepine. Kan så små jukse over hodepine eller er det noe man burde ta alvorlig? Hvor i all verden starter man med å sjekke sånt hos små barn? Anonymous poster hash: a42a4...9fd
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Dette lurer jeg også på. Jenta mi også sier hu har vondt i hodet, og peker på samme stedet hver gang hun sier det. Vi skal til legen på Tirsdag og da tenkte jeg nevne det for ham i alle fall.... Anonymous poster hash: ce760...f68
Krisa71 Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Kan være barnemigrene. Uansett få det sjekket.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 skal til legen snart, så får ta det opp da. Takk Anonymous poster hash: a42a4...9fd
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Treåringen min sover godt, spiser og drikker godt. Han ser godt å, iallefall ikke merket noe tegn på dårlig syn. Lite tv titting, så skal ikke komme av det heller?!? Men han klager ofte over hodepine. Kan så små jukse over hodepine eller er det noe man burde ta alvorlig? Hvor i all verden starter man med å sjekke sånt hos små barn? Anonymous poster hash: a42a4...9fd Hei Jenta mi klaget ofte over hodepine når hun var rundt 2 år. Tok henne med til lege og ba om full skanning av hodet. Dette fikk jeg gjort raskt etterpå på sykehuset. De fant ingenting. Vi fant ut litt senere at hun hadde lært seg at hvis hun sa hun hadde vondt i hodet så slapp hun bhg og fikk bli hjemme hos bestemor og bestefar Men be om å få hodet sjekket Anonymous poster hash: 11d06...d97
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Hadde først sjekket synet. Deretter hadde jeg vært nøye på å se etter andre tegn på at hun har vondt i hodet og når det kommer med tanke på migrene. Anonymous poster hash: c2809...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå