Gå til innhold

hva skjer nå.. føler meg dum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før daten var han virkelig intressert, skrev masse skjønt

Etter daten skriver han om massasje og happy ending..

Kan jeg spørre han direkte om han bare er ute etter sex???

Anonymous poster hash: ec4a8...fab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde jeg gjort. Ikke kast bort tid på han om han er ute etter noe annet enn deg.

Skrevet

Takk for svar :)

Han skriver at det hadde vært fantastisk med happy ending

Hi

Skrevet

Ja, det synes jeg du kan. Spesielt hvis du selv er ute etter noe mer, så er det greit å få det klarlagt på et tidlig tidspunkt. Selv er jeg over 30 nå, og gidder ikke slikt tull lengre. :) Lykke til! :)

Ps, selv om han skrev så direkte om sex, behøver det ikke å bety at det kun er det han er ute etter. ;)

Anonymous poster hash: 12e1f...82e

Skrevet

Massasje og happy ending? La meg gjette,du spiller fotball?

Skrevet

Jeg spurte direkte... Måtte bare..

Har ikke fått svar :( :(

Jeg er sååååååååå lei av mannfolk..

Er bare ute etter sex - har hørt før at jeg oser sex :(

Men gjør alt for å ikke ose sex

Enda ikke svar :(

Hi

Skrevet

Haha. Mannfolk fornekter seg ikke. Husker jeg var drit lei det samme når jeg var singel.

Jeg er egentlig ganske frigjort, elsker sex og prøve nye ting. MEN det er skikkelig ekkelt når en mann du knapt kjenner sender slike meldinger. Alt til sin tid.

Som jeg sa til mange menn, jeg er ute etter et forhold. Random sex kan jeg få på byen. Jeg gidder ikke gå gjennom dating og middager for å pule.

Trekker han seg unna da så vet du jo hva han er ute etter.

Jeg traff til slutt mannen min. Han beilet og var gentleman og hadde det ikke travelt med å få meg til sengs. En kvalitet jeg setter pris på. :-)

Anonymous poster hash: 0e78f...4a3

Skrevet

Fikk svar nå...

Han skrev at han ikke er ute etter noe konkret...

Kanskje får han seg kjæreste, kanskje elskerinne....kanskje noe annet.....

"Og hva er du ute etter, søta?" skiver han nå................

HI

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TYPISK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Haha. Mannfolk fornekter seg ikke. Husker jeg var drit lei det samme når jeg var singel.

Jeg er egentlig ganske frigjort, elsker sex og prøve nye ting. MEN det er skikkelig ekkelt når en mann du knapt kjenner sender slike meldinger. Alt til sin tid.

Som jeg sa til mange menn, jeg er ute etter et forhold. Random sex kan jeg få på byen. Jeg gidder ikke gå gjennom dating og middager for å pule.

Jeg traff til slutt mannen min. Han beilet og var gentleman og hadde det ikke travelt med å få meg til sengs. En kvalitet jeg setter pris på. :-)

Håper det finnes flere :-)

Hi

Skrevet

Hi

Synes du kan gi han en sjanse da. Han er kanskje redd for å forplikte seg for raskt. Love deg ting. Noen menn tror jo jenter vil ha en ring om en måned bare fordi de er ute etter ett forhold. Han kan være en bra mann. Bare litt dårlig på den første flørte fasen. ;-)

Skrevet

Skal jammen ikke være lett å være betatt hihi

Har ikke vært forelsket på 12 år sååå

HI

Skrevet

Har dere datet lenge siden du har rukket å bli så betatt?

PS! Husk å skjekke ut hvor mange barn han har og om han egentlig er i et forhold selv om han bor alene. ;-) Brant meg på det, jeg. Er han for god til å være sann, så er han det.

Anonymous poster hash: 27dc2...56a

Skrevet

Grøss. Han høres ut som en creepy fyr spør du meg. Så ekkelt når en voksen mann skriver slikt. Æsj.

Anonymous poster hash: 9d629...3c3

Skrevet

Hi

Synes du kan gi han en sjanse da. Han er kanskje redd for å forplikte seg for raskt. Love deg ting. Noen menn tror jo jenter vil ha en ring om en måned bare fordi de er ute etter ett forhold. Han kan være en bra mann. Bare litt dårlig på den første flørte fasen. ;-)

Ikke enig. En mann som er "redd for å forplikte seg" og vil først pule uten forpliktelser en stund er ingenting å samle på, sånne blir ikke kjæresteemner som regel. Så si klart fra at du er interessert i seriøst forhold, og ønsker ikke treffe ham mer hvis han kun er ute etter å ha elskerinne.

Anonymous poster hash: e70f0...cfe

Skrevet

Han skrev at han er intressert i meg

Men har faktisk dårlig magefølelse

På tide å stole på meg selv!!

Hi

Skrevet

Jeg hører plutselig ikke mer fra han nå...

Hvorfor lyger menn????

Hvorfor ikke bare si det eller la være å ta kontakt???

Blir så FORVIRRET!!!

Hi

Skrevet

Han sier at han ikke er ute etter noe konkret, kanskje kjæreste, kanskje elskerinne.... og så spør han deg "hva du er ute etter da, søta....."

Da hadde jeg svart at jeg ikke er interessert i å være noens elskerinne, at jeg ønsker et langvarig forhold, og sagt at hvis han ikke vet hva han vil så velger du å gå videre, for du vil ikke bare være elskerinnen hans.

Jeg har vært borti x antall slike, dessverre.....

Anonymous poster hash: 98899...add
Skrevet

I know the feeling.

Anonymous poster hash: 27dc2...56a

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar!!

Jeg kan ikke kodene i 'verden' - er oppvokst veldig lukket :(

Så lurer på hvordan jeg skal oppføre meg :(

Fikk plutselig en sms fra han nå - svada

Gidder ikke å svare

Hi

Skrevet

Det var ei over her som definerte han som creepy. Men, jeg veit ikke... Tror jeg hadde gått panikk og blitt kjempestressa hadde en person jeg var på date med hadde blitt så pågående som du HI virker.

Hvor gammel er du og hvor lenge har dere datet? Så sant du ikke er klar for grava, hvorfor ikke bare lene deg tilbake og nyte det? Hva haster så veldig med å bli så seriøs?

Anonymous poster hash: ce7ef...3ea

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg

Så du har rett :(

Er oppvokst i et lukket miljlø

Hi

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg hører plutselig ikke mer fra han nå...

Hvorfor lyger menn????

Hvorfor ikke bare si det eller la være å ta kontakt???

Blir så FORVIRRET!!!

Hi

Mange menn som er ute etter sex er rare dyr. De vil ikke ha jenter som også kun er ute etter sex, siden de antageligvis har ligget med mange. Jenter som er interessert i sex i forhold har som regel hatt færre sexpartnere og er "dydigere", og derfor mer attraktive. Derfor lyver disse mennene til jenter som ønsker forhold at de ønsker det samme for å få dem til sengs. Enkel logikk.

Skrevet

Det var ei over her som definerte han som creepy. Men, jeg veit ikke... Tror jeg hadde gått panikk og blitt kjempestressa hadde en person jeg var på date med hadde blitt så pågående som du HI virker.

Hvor gammel er du og hvor lenge har dere datet? Så sant du ikke er klar for grava, hvorfor ikke bare lene deg tilbake og nyte det? Hva haster så veldig med å bli så seriøs?

Før de var på date følte HI at mannen var veldig hyggelig i meldinger. Etter daten har han tydeligvis nesten utelukkende sendt meldinger med seksuelle undertoner - eller direkte meldinger om dette.

Når HIs magefølelse rundt dette ikke er god, og mannen endrer seg slik så er det på sin plass å avklare hvilke hensikter han har.

Det florerer med menn som ikke ønsker å forplikte seg, menn som har mange damer gående på samme tid. Menn som påstår de ønsker seg seriøse, langvarige forhold.... men sier så kun for å lure flest mulig damer til sengs.

Dessverre så kan også disse mennene alle knepene for å sjarmere seg inn på damer og komme til sengs med dem - under dekke av å være mer seriøs uten at de er det.

Man er nesten naiv om man ikke til en viss grad avklarer hva den andre er ute etter.

Denne mannen har etter direkte spørsmål sagt at han ikke vet hva han er ute etter..... det skriker i mine ører om en mann som ikke er ute etter et forpliktende forhold. Og hvis han liker HI godt nok til at han ønsker et forpliktende forhold til henne, da respekterer han hennes følelser/meninger rundt det å bli seksuelt involvert for tidlig!

Det finnes mange fine, gode menn der ute også, menn som ikke er ute etter å utnytte kvinner kun for sex. De er ikke alltid like lett å få øye på, de er ofte litt mer skjulte skatter, for de selger ikke seg selv like aggressivt som disse andre storsjarmørene som bruker alle triks i boka for å få seg enda et ligg...

Ikke gi opp, HI.... :)

Anonymous poster hash: 98899...add

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Fordi HI ikke ønsker å bli brukt av en som kun vil ha ONS? Ikke alle ønsker å pule uten følelser og uten å være sikker på at de ikke blir dumpet dagen etterpå fordi han har lyst til å pule på noen nye. I min verden er det kun folk på videregående som holder på sånt.

Skrevet

TUSEN HJERTELIG TAKK for svar!!

Ja, han har forandret seg veldig i måten å skrive på.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...