Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Her sitter jeg, fronter er nede og jeg får ikke gjort det jeg skal, og som brukere flest er jeg ikke i stand til å gjøre noe annet enn det jeg hadde tenkt..
amandine Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Jeg tenkte sånn på deg her om dagen, du har faktisk vært til god hjelp! Dessuten elsker jeg adblock! (Som er så effektivt at til og med smileyfjes og engler ikke synes på min pc - deilig!)
Gjest Fru Banderas Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Fronter funker her, men det gjør ikke hjernen min så jeg er *der* at jeg faktisk vurderer å bare reise hjem. Jeg er ikke med, så min tid er bedre investert i å løse oppgaver fra kapittel 1, enn å sitte her i finansanaltimen og kope mens de raser gjennom kapittel 3.
bIomstre Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 F*** i hel*****! Her er det CrossLink som ikke vil sammarbeide, og internett er treigere enn treigest, og jeg får ikke opp halvparten av sidenjeg trenger og trenger jeg å si at jeg er SUR? Grrrr..... Forb****, forp****, sat*** driit.... Trur jeg går meg en tur...
bIomstre Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 WOW! Det hjalp gitt Julegaven min fra meg til meg hadde kommet! Termokopp, akkurat i tide til helgens fotballturnering. Nå er pc restartet, Crosslink versjonen oppdatert, og jeg fikk endelig tak i de dokumentene jeg har prøvd å få fatt i siden i går kl 1330 - Da tar jeg jaggu lunsj, en lang en
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Ah, herlige fredag, kom, du søte milde Om 4 timer tar jeg helg, og den skal være både god og lat! Frem til da? Kaffe!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Ingen slike hick-ups her, men heldigvis virket Zalando sin nettsiden, så da er jeg fornøyd. Og 2 par sko og en kjole rikere. Kan det bli bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå