Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 I dag : røkt torsk, poteter, gulerøtter og tykk hvit saus I morgen: lasagne, salat og baguetter Søndag: kjøttkaker i brun saus, poteter, gulerøtter og ertestuing Dessert søndag: dronning Maud pudding Anonymous poster hash: a4cca...e16
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Idag: kalkunfilet (rester fra fryseren) med kantarellsaus, ananas, valnøtter og ris. Lørdag: hjemmelaget pizza. Søndag: ikke helt bestemt. Vi har ikke spist så mye fisk denne uka, skal se om jeg finner en god fiskeoppskrift. Anonymous poster hash: 0619a...358
Jallow B Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Afrikansk mat. Kylling/fårikål-kjøtt, grønnsaker, og enten ris eller couscous.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 I dag: Torsk med kokte poteter og gulrøtter, samt en saus. I morgen: Hjemmelaget kebab Søndag: Middag hos mamma, blir nok en "restegryte", som alltid blir SNADDER
Optatium Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Idag blir det biff med noe tilbehør, imorgen grillet kylling med salat og på søndag tenker jeg karbonader :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Det blir bare barna og meg så får høre med dem hva de vil ha Har lyst på pizza en dag og salat en dag så får se hva jeg får forhandlet frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå