LeTwinsA Skrevet 24. januar 2014 #27 Skrevet 24. januar 2014 Du er MYE slankere enn meg og jeg er 72 / 73 kg Så tipper 68 avh av høyden din da. Jeg er 160 og blubby ift deg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #28 Skrevet 24. januar 2014 80 jeg er like høy og veier ca det Anonymous poster hash: df79b...67a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #29 Skrevet 24. januar 2014 69? Anonymous poster hash: 3bede...647 Pluss på 10 kg 😂 hihi HI Anonymous poster hash: 5e8ee...206
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #30 Skrevet 24. januar 2014 Du ser kjempeslank ut, så da må du være høy? Det gjør hun ikke, utrolig lite konstruktivt svar. Hi er ikke "kjempeslank" i det hele tatt, hun har et par kilo til overs, og sier hun føler seg stor og ønsker sikkert å gjøre noe med det. Ser ikke vitsen med å innbille folk noe de ikke er. HI: Du ser normalvektig ut med noen kilo til overs, hvis du ønsker å gå ned de kiloene så burde det ikke bero på et problem siden det ikke ser ut til å være mye å ta av. Fine bein forresten! Anonymous poster hash: 7220a...e43 Tusen takk Anonymous poster hash: 5e8ee...206
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #31 Skrevet 24. januar 2014 Veldig fine bein har du iallefall! heldig! Selv er jeg 169 og veier 61kg, men du har slankere og finere bein enn meg! Anonymous poster hash: 6d46c...121
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #32 Skrevet 24. januar 2014 Fine, slanke legger du har:) Jeg er 175 og veier 80 kg, nesten som deg da. Men jeg har litt mer pærefigur så har kg over hofter og lår for det meste.. de fleste tror jeg veier 70-75. Anonymous poster hash: 98dff...df1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #33 Skrevet 24. januar 2014 Ikke så lett å tippe vekt på en person som gjemmer bilringen i en fleecejakke da Nå har du skrevet hva du veier, men jeg ville tippet mellom 77 og 82 et sted. Du ser litt ut som meg, jeg er 174 cm og 78 kg, anser meg selv som 10 kg overvektig. Ser jo at du har en bilring du også, men du er lang og bærer kiloene greit, lange fine ben. Du er ikke bælfeit eller veldig stor, men litt over idealvekt, og sånn ser du ut også. Om du trives med deg selv er det helt greit, kroppen din er mer enn bra nok! Anonymous poster hash: 110a5...6b2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #34 Skrevet 24. januar 2014 Ikke så lett å tippe vekt på en person som gjemmer bilringen i en fleecejakke da Nå har du skrevet hva du veier, men jeg ville tippet mellom 77 og 82 et sted. Du ser litt ut som meg, jeg er 174 cm og 78 kg, anser meg selv som 10 kg overvektig. Ser jo at du har en bilring du også, men du er lang og bærer kiloene greit, lange fine ben. Du er ikke bælfeit eller veldig stor, men litt over idealvekt, og sånn ser du ut også. Om du trives med deg selv er det helt greit, kroppen din er mer enn bra nok! Anonymous poster hash: 110a5...6b2 Hehe. Jeg har den ene armen bak slik at fleecen skaø sitte "intill" så prøvde så godt jeg kunne og gjemme bilringene 😂 Anonymous poster hash: 5e8ee...206
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #35 Skrevet 24. januar 2014 Ikke så lett å tippe vekt på en person som gjemmer bilringen i en fleecejakke da Nå har du skrevet hva du veier, men jeg ville tippet mellom 77 og 82 et sted. Du ser litt ut som meg, jeg er 174 cm og 78 kg, anser meg selv som 10 kg overvektig. Ser jo at du har en bilring du også, men du er lang og bærer kiloene greit, lange fine ben. Du er ikke bælfeit eller veldig stor, men litt over idealvekt, og sånn ser du ut også. Om du trives med deg selv er det helt greit, kroppen din er mer enn bra nok! Anonymous poster hash: 110a5...6b2 Hehe. Jeg har den ene armen bak slik at fleecen skaø sitte "intill" så prøvde så godt jeg kunne og gjemme bilringene 😂 Anonymous poster hash: 5e8ee...206 Og IKKE gjemme de skulle det stå 😃 Anonymous poster hash: 5e8ee...206
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #36 Skrevet 24. januar 2014 85 kg Anonymous poster hash: 0e460...36f
Gjest Tale30 Skrevet 25. januar 2014 #37 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Du ser kjempeslank ut, så da må du være høy? Det gjør hun ikke, utrolig lite konstruktivt svar. Hi er ikke "kjempeslank" i det hele tatt, hun har et par kilo til overs, og sier hun føler seg stor og ønsker sikkert å gjøre noe med det. Ser ikke vitsen med å innbille folk noe de ikke er. HI: Du ser normalvektig ut med noen kilo til overs, hvis du ønsker å gå ned de kiloene så burde det ikke bero på et problem siden det ikke ser ut til å være mye å ta av. Fine bein forresten! Anonymous poster hash: 7220a...e43 Så jeg får ikke lov til å syns at hun ser kjempeslank ut? Er det du som bestemmer hvordan jeg definerer det? Jeg snakker ikke om syltynn når jeg sier kjempeslank. For meg er man slank om man er normalvektig med fin fasong. Det ser dessuten ut som om HI trener pga beina.. Enig med andre i at det er vanskelig å se helt eksakt under en jakke, men jakken sitter veldig fint. Jeg syns at hun så veldig slank ut. Punktum finale. Endret 25. januar 2014 av Tale30
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #38 Skrevet 26. januar 2014 Du ser jo kjempeslank ut med midje og greier. Trodde seriøst du var undervektig med 56 kg. Flau Anonymous poster hash: c70d3...cce
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #39 Skrevet 26. januar 2014 Du ser kjempeslank ut, så da må du være høy? Det gjør hun ikke, utrolig lite konstruktivt svar. Hi er ikke "kjempeslank" i det hele tatt, hun har et par kilo til overs, og sier hun føler seg stor og ønsker sikkert å gjøre noe med det. Ser ikke vitsen med å innbille folk noe de ikke er. HI: Du ser normalvektig ut med noen kilo til overs, hvis du ønsker å gå ned de kiloene så burde det ikke bero på et problem siden det ikke ser ut til å være mye å ta av. Fine bein forresten! Anonymous poster hash: 7220a...e43 Så jeg får ikke lov til å syns at hun ser kjempeslank ut? Er det du som bestemmer hvordan jeg definerer det? Jeg snakker ikke om syltynn når jeg sier kjempeslank. For meg er man slank om man er normalvektig med fin fasong. Det ser dessuten ut som om HI trener pga beina.. Enig med andre i at det er vanskelig å se helt eksakt under en jakke, men jakken sitter veldig fint. Jeg syns at hun så veldig slank ut. Punktum finale. Hi har nok slanke ben, men vekten tatt i betraktning, så er det nok en del rundt midjen som helst ikke skulle vært der.. Anonymous poster hash: a8861...d8c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #40 Skrevet 26. januar 2014 Jeg gjetter 79 kg. Men vanskelig å se, kanskje jakka lurer på fenomen ekstra kg? Anonymous poster hash: 6ba5a...34e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #41 Skrevet 26. januar 2014 80 kg! Anonymous poster hash: b5081...3e4
Mrs Smith Skrevet 26. januar 2014 #42 Skrevet 26. januar 2014 Hadde nok tippet 72-73 kg Ser jo at du er høy - og du ser slank ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå