Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Min svigerinne er et ondskapsfull menneske. Hun snakker ofte om å melde folk til BV for å hevne seg og er ofte sjalu og hater alle som har bedre utdannelse og virker lykkelige. Jeg har mange ganger prøvd å unngå henne, men får henne stadig på døra og klarer ikke å kvitte meg med henne. Nå har hun begynt å få problemer i forholdet med broren min og jeg tror hun kommer til å melde både meg om min søster til BV ( altså en falsk bekymringsmelding) hva kan jeg gjøre? Hvordan skal jeg møte den meldingen? Jeg har seriøst ikke tro på barnevernet og tror at de er ute etter å ta barn fra foreldrene sine. Hvordan kan jeg få tillit til BV? Kan jeg gi beskjed at det kommer til å skje? Jeg er 99% sikker på at hun kommer til å gjøre det :/ Anonymous poster hash: ab70e...49f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Helt ærlig? Ta deg en tur til legen og be om råd. Du fremstår lettere paranoid :/ Men, for å svare: det er forskjell på en falsk melding og en hatsk melding altså.. Hvis du mener det er falskt er det ingenting å bekymre seg for. Om hun har noe å ta deg på, men melder må kun for å være jævlig.. Vel da har du faktisk bare deg selv å skylde på. Anonymous poster hash: 90903...c34
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Hvis du faktisk tror at barnevernet er ute etter å ta flest mulig barn fra foreldrene sine trenger du etter min mening en realitychek og mulig litt veiledning fra bv. Bv har god trening i å komme inn i forskjellige familier og om det ikke er behov for hjelpen deres (for det er en hjelp til barn de tilbyr) så har de flust av andre saker å bruke tiden sin på. Anonymous poster hash: 57e6d...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå