Gå til innhold

Brystvortemysteriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hva dette kan være? Fullammer en baby på tre uker, og de siste dagene har plutselig brystvortene mine blitt mye mindre, som om de på en måte har forsvunnet litt ned i areola, samtidig har de blitt mykere. Baby sliter med å få tak på puppen og får ofte ikke tak med mindre jeg drar og klemmer på brystknoppen først for å gjøre den stivere og lengre, og selv da varer det ikke lenge før baby glipper taket og jeg må gjenta prosessen. Det skyldes ikke melkespreng, og det har ikke vært slik tidligere...

Anonymous poster hash: f1545...acb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt.. Please hjelp meg, noen :( Ammingen er et styr uten like, men jeg vil virkelig ikke gi opp..

Skrevet

Dytter igjen.. Ingen som vet? :/

Skrevet

Har ingen forklaring, men har opplevd det samme. Før gutten var født såg brystvortene "serveringsklare" ut, men rett etter forsvant dei slik di beskriver.

Men eg fikk beskjed om at det ikkje hadde noko å sei for baby sitt sugetak..

Skrevet

Hm, men babyen sliter helt tydelig med å få tak, hun mister grepet flere ganger under måltidene, og jeg må dra i brystvortene for å få dem litt stive, ellers er de bare helt myke og slaskete.. Det er som om areola (eller hva det heter) er opphovnet og brystknoppene har sunket ned i dem, på en måte.. Kan ta kontakt med ammehjelpen, men trodde kanskje det gikk fortere å få svar herfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...