Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Gutten min fortalte meg at da han akte havnet han midt i bilveien. Hadde du tatt dette opp med skolen? Han sa at ingen voksne så det. Anonymous poster hash: 5639b...f99
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Tenkte kanskje at de kunne være obs til neste gang? Er ganske trafikkert her. Anonymous poster hash: 5639b...f99
Optatium Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Tror de er ganske obs fra før om de Aker så nære en vei, men du kan jo selvfølgelig si i fra.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 De burde være det, men min gutt med fler klarte nå det. Ser du er i IVF forsøk, lykke til. Har vært gjennom det samme. HI Anonymous poster hash: 5639b...f99
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Jeg ville snakket alvorlig med gutten om hvor farlig det var å ake ut på en bilvei. Jeg ville også vurdert å nedlegge forbud mot all aking for en uke eller lenger når han har bevist at han ikke har evner eller vett til å bremse i tide. Anonymous poster hash: c721e...a67
Optatium Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Går jo an å nevne det ja. Takk for lykkeønskninger :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Hadde jeg absolutt tatt opp! Livsfarlig, og skjer dødsulykker hvert eneste år. Ville snakket med gutten også, men ser ei over her nevner at hun ville gitt forbud mot aking siden han ikke klarte bremse i tide??! Du bør heller snakke med gutten om at det aldri skal akes ned mot en trafikkert vei. Selv en voksen kan feile bremsing, og det er skikkelig uansvarlig av skolen og ake på den måten. Hadde gitt beskjed til skolen og samtidig gitt beskjed til både gutten og skolen at aking der ikke var lov. Anonymous poster hash: eb58c...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå