Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har en baby som hoster. Faren er og har vært forkjølet en stund, og jeg har begynt å hoste litt, så jeg er sikker på at det er virus. Nevnte dette for foreldrene mine, og de begynte å påstå at det var vår feil. At vi ikke lufter ofte nok! Kunne ikke være virus liksom. Sa at vi andre er forkjølet og, men neida. Er bare vi som har dårlig inneklima selvfølgelig... Det har vi ikke. Renser luften og lufter. Flere med sånne foreldre? Anonymous poster hash: 2a5b8...30a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Nå vil jo også virussmitten reduseres med god utlufting og godt inneklima da... Anonymous poster hash: d34ec...163
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Ja, men det har vi men hjelper jo ikke det når alle allerede er smittet Anonymous poster hash: 2a5b8...30a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Lufting kan selvfølgelig redusere risikoen for smitte. Men ofte er det snakk om dråpesmitte, så du kan faktisk også bli smittet om du går forbi noen som hoster midt på fjellet. Tror jeg ville funnet en link til noe informasjon om hvordan forkjølelse og slikt smitter, og så vist foreldrene linken... Korttenkte og uopplyste foreldre, tenker jeg om dem Selvfølgelig ikke din og mannens skyld! God bedring til dere alle Anonymous poster hash: 15183...3c8
Lille krøll Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Svigermor ja. Får høre at jeg passet dårlig på hver gang ungen har et blåmerke.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Aldri fått høre noe sånt fra noen jeg. MEN det er et godt poeng med det å lufte. Det bør alle gjøre og i sær barnehagene! En kort gjennomlufting på 2-5 min hver dag vil gjøre inneklima bedre. Anonymous poster hash: 35f82...47b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Yes, men vi hadde det altfor kaldt. Skrev ett innlegg her om det, med temperaturer vi liker å ha inne, og ble hudflettet for vi hadde det jo altfooor varmt. så vanskelig å gjøre folk fornøyde. vi liker iallefall å ha det slik vi har det, og med 3 barn i bhg må man regner med litt sykdom .... Anonymous poster hash: 0c25a...c9e
Gjest MMJ Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Ja, men i stede for å bli "nærtakende"... hvorfor ikke høre fra mennesker som ikke bor hos dere? Om de mener det er dårlig luft, så er det nok det. Man kjenner ofte ikke selv om det blir dårlig luft, ikke jeg iallefall. Jeg kan sitte og fyre og fyre - og så kommer mannen hjem og bare er helt overgitt over hvor "tett lufta" er. Da er det full luftings. Mener ikke det er derfor barnet deres er forkjølet... men det gjør jo ikke noe med litt ekstra lufting vel?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 De har ikke vært på besøk her siden før jeg fødte Anonymous poster hash: 2a5b8...30a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Drit i dem. De aner ikke hva de snakker om. Anonymous poster hash: 6a21d...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå