Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg Hugser at en gang så slekten jeg på do-ringen, en annen gang så smakte jeg på min egen urin. Og en gang smakte jeg på Do-vannet. Jeg spyr nesten når jeg tenker på det nå. Men har dere gjort noe lignende da? Anonymous poster hash: 25ef8...754
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Kan jeg spørre om hvorfor du slikket på doringen? Anonymous poster hash: 65595...ebb
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg sleiker min egen fitte. Smaker godt. Anonymous poster hash: f1daa...cce
Fero Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Har spist et andeegg som hardkokes etter 16 dager med ruging; altså med et embryo inni eggeplommen. Det er jo litt ekkelt i grunn. Smaken var forøvrig helt grei. Endret 26. januar 2014 av Fero
Gjest Gitar-frøken Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har rapportert denne tråden til moderator.sånne tråder som dette er bare utdidige og grisete for oss andre brukerende her inne å lese.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har rapportert denne tråden til moderator.sånne tråder som dette er bare utdidige og grisete for oss andre brukerende her inne å lese. Nå må du skjerpe deg!!! Tråden er helt frivillig å gå inn på å lese. Den skader ingen og med overskriften som sier alt er det ingenting å klage på for de som leser. Anonymous poster hash: b6e6f...441
Gjest Gitar-frøken Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har rapportert denne tråden til moderator.sånne tråder som dette er bare utdidige og grisete for oss andre brukerende her inne å lese. Nå må du skjerpe deg!!! Tråden er helt frivillig å gå inn på å lese. Den skader ingen og med overskriften som sier alt er det ingenting å klage på for de som leser. Anonymous poster hash: b6e6f...441 Det var jeg som postet denne tråden, Og jeg angret på at jeg skrev den. men deter sant at jeg slikket på doringen. Men det var når jeg var i tenårende jeg gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har rapportert denne tråden til moderator.sånne tråder som dette er bare utdidige og grisete for oss andre brukerende her inne å lese. Hvor hårsår skal man egentlig bli? Anonymous poster hash: a420a...68e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Jeg slikket mannen i rumpa. Det syns jeg egentlig var litt ekkelt, men han likte det. Anonymous poster hash: 65595...ebb
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Haha! Når Kira skal sjekke om Gitardama er HI i tråden så ser hun helt sikkert hvem de andre anonyme også er Anonymous poster hash: 08e26...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå