Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Fra bloggen: Har hamstret godteri kjøpt Nøtter,Farris,pepsi max og salat... Anonymous poster hash: 4fe81...00e
Modesty Blaise. Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Jaha? Og når jeg kjøper godteri så kan det kjapt være nøtter, sprite zero og sukkererter... Skyt meg, jeg må være gal!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Jaha? Og når jeg kjøper godteri så kan det kjapt være nøtter, sprite zero og sukkererter... Skyt meg, jeg må være gal! Men da er det ikke godteri. Jeg sier ikke at jeg kjøper potetgull når jeg kjøper eple. Anonymous poster hash: 00eb2...d7a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Og du lagde dette innlegget fordi...? Anonymous poster hash: 833e9...1bc
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Jeg kan godt finne på å si at jeg har kjøpt godis til i kveld hvis jeg har kjøpt grønnsaker til dip... Nøtter og mørk sjokolade er "godteri" for meg. Brus eller farris drikker jeg aldri. Og jeg er ikke fotballfrue en gang ps.... shoot me, jeg kjøper av og til potetgull Anonymous poster hash: 62b12...3c3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Jaha? Og når jeg kjøper godteri så kan det kjapt være nøtter, sprite zero og sukkererter... Skyt meg, jeg må være gal! Men da er det ikke godteri. Jeg sier ikke at jeg kjøper potetgull når jeg kjøper eple. Anonymous poster hash: 00eb2...d7a Hun skrev 'kjøregodteri' og skulle sikkert heller skrevet 'kjøresnacks'. En forferdelig utilgivelig feil og det er så bra at det finnes mennesker som deg som ikke har noe liv selv og som kan påpeke sånn slurv! Og med den kroppen hun har, så tviler jeg faktisk ikke på at nøtter og Pepsi max blir regnet som en utskeielse og godteri. Er ikke det greit da? Sånn egentlig om du ser bort fra gleden det gir deg å finne noe du kan lage en tråd om i håp om at flere hiver seg på heksejakten? Anonymous poster hash: e644b...e29
Modesty Blaise. Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Jaha? Og når jeg kjøper godteri så kan det kjapt være nøtter, sprite zero og sukkererter... Skyt meg, jeg må være gal! Men da er det ikke godteri. Jeg sier ikke at jeg kjøper potetgull når jeg kjøper eple. Anonymous poster hash: 00eb2...d7a For meg så er det godis. Jeg er mer fysen på det enn f.eks sjokolade og potetgull...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Man kan ikke dytte i seg melkesjokolade og micropopcorn om man vil se ut som fotballFruen! Anonymous poster hash: 41a89...42a
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Godteri kan være så mangt ... Mange kvinner (undertegnede inkludert) har f.eks. en "godteboks" under sengen Jeg ser at vi faktisk er i ferd med å få et utvidet godteribegrep. Jeg vet nå hva jeg skal si neste gang jeg må fylle på cava-lageret mitt: "Jeg skal bare på Polet og kjøpe ... godteri"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå