Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 I dag skulle jeg feire bursdagen til min datter som blir fire år i dag. Jeg ba stesønnen min på atten år om og piske kremen men at han måtte passe på slik at det ikke ble til smør. Så etter en stund, så ser jeg at han har pisket den til smør. Da sa jeg at han var skikkelig dum som pisket den for lenge. Han beklage seg, men det hjelper ikke. Vi hadde ikke mer fløte og det var for langt å reise til butikken å kjøpe ny fløte-pakke. Bør jeg slippe han til på kjøkkenett mer? Anonymous poster hash: 9195b...58c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Lille dume troll...og da tenker jeg ikke på din "stesønn". Dumm dumere dumestt Anonymous poster hash: c19c9...731
☆☆☆ Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Ikkje før du har lagt dei elleve små i alle fall..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Han blir vel som de han omgåes... Ikke skarpeste kniven du nei.. Anonymous poster hash: 83e46...62e
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 I dag skulle jeg feire bursdagen til min datter som blir fire år i dag. Jeg ba stesønnen min på atten år om og piske kremen men at han måtte passe på slik at det ikke ble til smør. Så etter en stund, så ser jeg at han har pisket den til smør. Da sa jeg at han var skikkelig dum som pisket den for lenge. Han beklage seg, men det hjelper ikke. Vi hadde ikke mer fløte og det var for langt å reise til butikken å kjøpe ny fløte-pakke. Bør jeg slippe han til på kjøkkenett mer? Anonymous poster hash: 9195b...58c Vil tro han er smartere en stemoren sin hvertfall. For hun kan ikke en gang skrive riktig. Og klager på stesønnen som faktisk hjalp til, eller prøvde hvertfall å hjelpe til. Anonymous poster hash: b9f6c...27f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Det heter dum!! Og det er du som er dum! Hadde han noen gang pisket krem før? Kanskje du skulle vist han hvis det var første gangen? En 18-åring burde for så vidt klare å piske krem, men det forutsetter jo at han har lært det. Anonymous poster hash: 69743...79a
Katapult Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 "Den som sier at andre er dumme, DEN er dum den" ^^.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har svart på hvitt at jeg har en intelligens langt over gjennomsnittet, og guess what.... jeg har pisket fløte til smør uten å ville det to eller tre ganger i mitt liv Anonymous poster hash: c40e4...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå