sug lut Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Egentlig en dag kun dens mor kunne elske, men jeg tror på egensuggesjon så jeg insisterer på elsk: bor med de beste fine dyna mi er trofast venn når man blir daukald men har dyne blir man varm igjen fineste strikkelua burgerking - og da gjør man det grundig og tukler ikke skinnhellig rundt med wraps og salat, nei - steakhouseburger, chips, et lass ketchup, chili cheese, løkringer og cola snart Sleepy Hollow skapet fullt av ibux
prekæs Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Elsk: Lett snø, støl underdel og kun sjarmøretappen igjen før helg:)
bIomstre Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Hadde tenkt å hive meg på Sleepy Hollow, så ble det sengekant-skravling med eldste isteden <3 Elsk!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 OMGangssyke. Ikke noe elsk til noe nå.
☆☆☆ Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Som dårlig mor elskar eg at barna søv, også b-babyen som ellers synes natta varer 23.30-10. Ellers var det deilig å sleppe matlaging og drite i husarbeid i dag (hadde planer om husvask, pinlig om nokon skulle sjå badespeilet utan at det skjer noko med det før i morgon eller søndag).
sug lut Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2014 OMGangssyke. Ikke noe elsk til noe nå. Men jeg elsker stavemåten i hvert fall. God bedring, håper dagen i dag er bedre.
amandine Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Fredagselsk - KAFFE! Lillebror med kosedag hjemme Dagen som sakte lysner Stallen med Vakkerungen Tur i kveld med Nydelige Nabo En hel helg uten noe som helst av arrangement (kryss i taket!!)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 OMGangssyke. Ikke noe elsk til noe nå. Men jeg elsker stavemåten i hvert fall. God bedring, håper dagen i dag er bedre. Dagen i dag er bedre, heldigvis. Fått sett 10 episoder "Orange is the new Black" det siste døgnet. Godt for alt en får gjort når man ikke får gjort en dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå