Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 For liten? Skal jo selvfølgelig Ake sammen barnet. Anonymous poster hash: cfcf5...14a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Hvis det er ganske mye snø og ikke for skarpt føre, ja. Hvis det er isete eller skarpt, nei. Anonymous poster hash: 19548...8da
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Hva er korketrekken? Om det er t-krok eller tallerken heis på ski, så lurer jeg på et par ting, siden du spør... Hvorfor skal du ake? Hvordan skal femåringen ellers komme seg til toppen av fjellet? Anonymous poster hash: dcbdd...8f1
smurfis Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 For liten? Skal jo selvfølgelig Ake sammen barnet. Anonymous poster hash: cfcf5...14a Det hadde jeg ikke gjort. Mange gale akere i den bakken. Det går jo veldig veldig fort!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Hva er korketrekken? Om det er t-krok eller tallerken heis på ski, så lurer jeg på et par ting, siden du spør... Hvorfor skal du ake? Hvordan skal femåringen ellers komme seg til toppen av fjellet? Anonymous poster hash: dcbdd...8f1 Hva er korketrekken? Om det er t-krok eller tallerken heis på ski, så lurer jeg på et par ting, siden du spør... Hvorfor skal du ake? Hvordan skal femåringen ellers komme seg til toppen av fjellet? Anonymous poster hash: dcbdd...8f1 Tar T-banen opp igjenn:) det gjorde vi når vi var barn:) Anonymous poster hash: cfcf5...14a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Hva er korketrekken? Om det er t-krok eller tallerken heis på ski, så lurer jeg på et par ting, siden du spør... Hvorfor skal du ake? Hvordan skal femåringen ellers komme seg til toppen av fjellet? Anonymous poster hash: dcbdd...8f1 Har du hørt om Google? Korktrekker'n er en akebakke i Oslo over flere kilometer. Når du er i bunnen, tas banen opp til toppen igjen. Kunne ha dratt med femåring men ville akt sammen med og brukt hjem. Ville ikke ha reist på lørdag ellerssøndag, da er det mange folk og går hardt for seg. Anonymous poster hash: 71fb3...1dc
Kliko Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 En ting er at man kan bremse selv når man aker, men det kommer mange i enorm fart nedover der! Vet søren ikke om jeg hadde turt det med femåringen asså..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Jeg synes en femåring er for liten. Min gutt fikk lov første gang i fjor, da var han syv. Husk hjelm, veldig viktig!! Anonymous poster hash: 88d39...fb0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Hva slags akebrett bruker man der? Tenker at hvis folk bruker snowracere går det veldig fort! Anonymous poster hash: b3ea3...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå