Gå til innhold

Inspirert: hva med brud som ikke betaler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..for hår og sminke for forloveren sin? Begrunnet med at hun trengte å bruke penger på hair extensions, øyevipper etc etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig å betale hår og sminke til forlover?!

Anonymous poster hash: d322a...b37

Skrevet

Jeg visste heller ikke at det var vanlig å betale for forloveren...

Anonymous poster hash: d9160...68c

Skrevet

Klarer ikke forloveren å ordne seg selv?

Anonymous poster hash: 3726e...88b
Skrevet

Eg visste ikkje at det var forventa då eg gifta meg, men trur ikkje forlovaren min visste det heller.  Fall meg ikkje inn å forvente det den gong eg var forlovar heller.

Skrevet

Jeg visste ikke at det var vanlig. Skulle jeg vært forlover hadde jeg sikkert fiksa hår og sminke sjøl, hvis ikke det er snakk om noe veldig spesielt da. Min forlover liker hverken sminke eller mye dill med håret, så jeg tror ikke hun har tenkt tanken en gang.

Skrevet

Er det vanlig å betale hår og sminke til forlover?!

Anonymous poster hash: d322a...b37

Selvfølgelig!

Anonymous poster hash: 2993e...786

Skrevet

Jeg har ikke hørt at det er vanlig å betale det for forloveren, med mindre bruden skal bestemme hvordan forloveren skal se ut da..... 

Skrevet

jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne betale for håret til min forlover. Ikke fordi jeg måtte, men fordi jeg hadde lyst. Men hadde virkelig ikke råd.

Anonymous poster hash: fb5d1...eab
Skrevet

Det er ikke vanlig.

Gjerrig forlover a gitt.

Anonymous poster hash: 813ef...c04

Skrevet

Det er da aldeles ikke vanlig å betale for det.

Anonymous poster hash: 31d65...315
Skrevet

Det er ikke vanlig!

Anonymous poster hash: d6818...a57

Skrevet

Det tror jeg hverken meg eller forloveren min har hørt om.

Skrevet

Hvis bruden krever en voldsomt forseggjort frisyre på forloveren kan man vente at hun betaler, men som regel kan jo forloveren gåslik hun pleier på håret. Det samme med kjole. Om bruden har krav om en spessiell ny kjole bør hun betale, men om det er greit for bruden at forloveren har på seg noe hun har fra før ordner forloveren det selv.

Anonymous poster hash: 8dc94...68f

Skrevet

Jeg betalte for frisørtimen til forloveren min på bryllupsdagen. Jeg ville også betale for kjolen hennes også , men hun ville betale den selv,

Skrevet

Ok, da var visst jeg for storforlangende dengang da. Var bare så utrolig mange utlegg med flybilletter osv og blakket meg helt. Takk for svar😊

Skrevet

Jeg skal være forlover til våren, og forventer selvfølgelig ikke at bruden betaler for min frisør!!

Samme som med kjole, hvis jeg får velge kjole selv, betaler jeg selv. Hvis bruden skal "tvinge" på meg hennes kjolelyster, får hun betale.

Skrevet

Trodde også det var vanlig at bruden betalte for kjole, hår og sminke.

Anonymous poster hash: f638c...d7c

Skrevet

Jeg spurte min forlover om hun ville ha frisør og da betalte jeg. Stilte ingen krav til kjole så hun gikk med favorittkjolen sin.

Hun er makeup artist og sminket seg selv. Det gjorde forøvrig jeg og.

Ingen av venninnene mine har betalt for forlover med mindre de har stilt krav til kjole/styling.

Anonymous poster hash: 7b652...47d

Skrevet

Jeg visste ikke at det var vanlig og forventet ikke at bruden skulle betale dette for meg. Men hun bestemte hvordan jeg skulle se ut på håret, så da betalte hun. Jeg syntes det hele har rart og det var slettes ikke en frisyre jeg ville valgt selv, ikke var den kledelig heller, så jeg er glad hun betalte.

Men det har veldig koselig, vi hadde det veldig gøy de timene i salongen:)

Anonymous poster hash: 967b4...809

Skrevet

Trodde også det var vanlig at bruden betalte for kjole, hår og sminke.

Anonymous poster hash: f638c...d7c

Det er vanlig i USA. Vi bor i Norge.
Skrevet

Min venninne betalte frisør og makeup for meg når jeg var forlover, og jeg bestilte frisør til både meg og min forlover når jeg giftet meg, og betalte for begge to. Synes det var en hyggelig ting og gjøre :)

Anonymous poster hash: f1818...b15

Skrevet

Det har jeg aldri hørt om...Det kan man da ikke forvente at hun skal.

Skrevet

Jeg hadde knapt råd til å betale for meg selv. Måtte låne pengene av min mor, og jeg fikk det ganske billig. Eier ikke sminke eller noen hårprodukter/hårting. Jeg har en hårbørste og that's it. Ville kostet meg mer å kjøpe inn alt utstyret og mamma ønsket at jeg skulle slippe å tenke på det. Hadde forloveren forventet at jeg skulle betale for henne også så vet jeg ikke helt hva jeg skulle gjort. Det er en rimelig dyr greie og jeg skjønner ikke hvorfor man må dekke for forlover også.

Anonymous poster hash: f3e70...015

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...