Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Her har minste på 2 år omgangssyken og kaster hyppig opp. Jeg har tørket oppkast hele dagen, mannen kommer hjem kl 17. Ungen fortsetter å kaste opp hyppig. Jeg spør om han skal på trening ikveld, og det hadde han da tenkt. Han blir drittsur når jeg gir uttrykk for at det hadde vært ok med hjelp hjemme. Her er det visst bare sykdom og surmuling fikk jeg vite. Han kan dra en viss ålass for min del, fått nok av egoismen hans og hans evne til å gi andre skyldfølelse. Anonymous poster hash: 44c0c...59a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Kjipt Anonymous poster hash: 81919...e09
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Åh, kjenner meg igjen i frustrasjonen din! Har ikke opplevd akkurat dette med min, men han er også utrolig egoistisk og får meg til å framstå som "den onde".. Anonymous poster hash: 71182...f90
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Min mann kommer hjem nesten hver dag etter at barnet er lagt, så han slipper å ta ansvar. Hun er så sur på ettermiddagen/kvelden, sier han. Ikke så rart, når hun først får se faren sin, går det i tårer. Noen barn reagerer sånn når de får se foreldrene sine igjen etter ei stund/barnepass etc. Hun er alltid glad og fornøyd når han ikke kommer hjem, så for min del må han bare holde seg unna. Men barnet... Stakkars, lille. Hva skal man liksom gjøre? Anonymous poster hash: 48e0d...b6c
MrsMilla Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Kutt skyldfølelsen nå! Den skal du ikke ha. Tja, kan jo høre med ham om dere tar time for time hver, eller noe sånt? Han kan jo trene om barnet sovner for kvelden også, om ikke du skal noe. Litt sent, men sånn er det noen ganger. Sykdom og surmuling kan han være selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå