Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Ja jeg vet at det er stygt av meg å skrive dette, men barnehagepedagogen er ikke noe særlig vakker. Hun ser veldig sliten ut og hun har sagt at hun får kritikk for utseende sitt. jeg vet at det er dummt av meg å skrive dette her, men jeg ønsker ikke å provosere noen her. Det er bare det at hun ikke er et bra forbilde. Anonymous poster hash: 144d1...20d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Hehe. Nice try. Anonymous poster hash: e9506...c6d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Hvorfor gidder du å bry deg? Og hvorfor i alle dager er en mindre pen person et dårlig forbilde? Anonymous poster hash: 710a1...dd4
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Ja, du er jo et mye bedre forbilde.............. Anonymous poster hash: b5c74...a6c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Og du er vel ikke så godt forbilde heller som etter 9 år på skolen (om du var på skolen da) ikke klarer skrive. Det er DUMT det.... ;-) Anonymous poster hash: 124c6...985
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Hadde jeg visst jeg måtte være pen for å være et forbilde, så skulle jeg ikke hatt barn.. Kunne du ikke fortalt meg dette for 13 år siden! Anonymous poster hash: 397fd...643
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Du er et enda dårligere selvbilde for dine barn. I vår barnehage har vi alle type ansatte. En pedagog som er over pyntet med høye hæler til de som er like slitne små barnsmødre som meg. At de møter meg i døren med et smil og ikke dømmer meg de dagene jeg ser som et takras setter jeg utrolig pris på. Utseende har ingen til med forbilde å gjøre, viser bare at hun ikke bryr seg om hva andre mener og lever livet sitt på sin måte! Anonymous poster hash: 1a5f9...058
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Det er bare det at hun ikke har et pent ansikt. Og jeg har reagert på det. Hun kunne kanskje ha smøre seg inn med ansiktkrem. Jeg er selv en vakker mor. Anonymous poster hash: 144d1...20d
Løyen Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Det er bare det at hun ikke har et pent ansikt. Og jeg har reagert på det. Hun kunne kanskje ha smøre seg inn med ansiktkrem. Jeg er selv en vakker mor. Anonymous poster hash: 144d1...20d Men på innsiden er du stygg som juling.. Tenk på det!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Er Jomfuer tilbake? Anonymous poster hash: eba41...a2c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Det er bare det at hun ikke har et pent ansikt. Og jeg har reagert på det. Hun kunne kanskje ha smøre seg inn med ansiktkrem. Jeg er selv en vakker mor. Anonymous poster hash: 144d1...20d Men på innsiden er du stygg som juling.. Tenk på det! Jeg er fornøyd med utseende mitt jeg . Og jeg er nok ikke stygg inni heller. Men jeg synest at hun burde fikse på utseende før hun møter opp i barnehagen. Anonymous poster hash: 144d1...20d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #12 Skrevet 23. januar 2014 Er det en spesifikk pedagog du snakker om eller gjelder dette alle pedagoger? Hva legger du i ordet barnepedagog? Anonymous poster hash: e1881...36f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #14 Skrevet 23. januar 2014 Er det en spesifikk pedagog du snakker om eller gjelder dette alle pedagoger? Hva legger du i ordet barnepedagog? Anonymous poster hash: e1881...36f Jeg mente barnehagepedagogen som jobber i barnehagen der datteren min går. Anonymous poster hash: 144d1...20d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #15 Skrevet 23. januar 2014 Er Jomfuer tilbake? Anonymous poster hash: eba41...a2c Hun er nok det....huff, at hun ikke kan få seg et liv Anonymous poster hash: 0f468...fde
Gjest MMJ Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 Kjedelig trolleinnlegg... kan du ikke i det minste komme med noe mer "juicy" enn dette?
Nodisc Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 Trolling eller ikke.. Om dere tror at mennesker ikke tenker som HI sier, så er dere jo litt naive. Jeg tror dere blir overrasket over hvor mange som faktisk tenker slikt. Ofte jeg også tar meg selv i å tenke slikt, viss jeg ser en dame med et par ekstra røde kviser, hadde vel ikke skadet henne å dekke de til litt før hun gikk ut døra? Ikke fordi det har noe med meg å gjøre, men tenk så mye bedre selvtillit den personen hadde fått om hun hadde gjort det. Skal lite til. Og selv om jeg tenker det, så er jeg ikke et dårlig menneske.
Løyen Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Trolling eller ikke.. Om dere tror at mennesker ikke tenker som HI sier, så er dere jo litt naive. Jeg tror dere blir overrasket over hvor mange som faktisk tenker slikt. Ofte jeg også tar meg selv i å tenke slikt, viss jeg ser en dame med et par ekstra røde kviser, hadde vel ikke skadet henne å dekke de til litt før hun gikk ut døra? Ikke fordi det har noe med meg å gjøre, men tenk så mye bedre selvtillit den personen hadde fått om hun hadde gjort det. Skal lite til. Og selv om jeg tenker det, så er jeg ikke et dårlig menneske. Det finnes kanskje mennesker der ute som ikke lar et par kviser avgjør om en føler seg vel Når du tenker det har det vel alt med deg å gjøre? Jeg mener ikke at det gjør deg til et dårlig menneske. Men når en som TS kommer med påstanden om at mindre pene mennesker er dårlige forbilder så er det jo helt på tryne.. Men ja.. Vi mennesker ser på utseende, det er ganske naturlig. Men TS trekker det litt langt - og troll eller ei.. Og går under avsnittet patetisk i min bok - og da hjelper det ikke om en er aldri så pen.. Endret 23. januar 2014 av Løyen
Nodisc Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 Trolling eller ikke.. Om dere tror at mennesker ikke tenker som HI sier, så er dere jo litt naive. Jeg tror dere blir overrasket over hvor mange som faktisk tenker slikt. Ofte jeg også tar meg selv i å tenke slikt, viss jeg ser en dame med et par ekstra røde kviser, hadde vel ikke skadet henne å dekke de til litt før hun gikk ut døra? Ikke fordi det har noe med meg å gjøre, men tenk så mye bedre selvtillit den personen hadde fått om hun hadde gjort det. Skal lite til. Og selv om jeg tenker det, så er jeg ikke et dårlig menneske. Det finnes kanskje mennesker der ute som ikke lar et par kviser avgjør om en føler seg vel Når du tenker det har det vel alt med deg å gjøre? Jeg mener ikke at det gjør deg til et dårlig menneske. Men når en som TS kommer med påstanden om at mindre pene mennesker er dårlige forbilder så er det jo helt på tryne.. Men ja.. Vi mennesker ser på utseende, det er ganske naturlig. Men TS trekker det litt langt - og troll eller ei.. Og går under avsnittet patetisk i min bok - og da hjelper det ikke om en er aldri så pen.. Off, nei mente selvsagt ikke at de er et dårlig forbilde! Kommentaren var tydeligvis ikke helt gjennomtenkt Men jeg syns ikke de "har alt med meg å gjøre", for min del har det ikke noe å si, men tenker for dems egen del
Løyen Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 Trolling eller ikke.. Om dere tror at mennesker ikke tenker som HI sier, så er dere jo litt naive. Jeg tror dere blir overrasket over hvor mange som faktisk tenker slikt. Ofte jeg også tar meg selv i å tenke slikt, viss jeg ser en dame med et par ekstra røde kviser, hadde vel ikke skadet henne å dekke de til litt før hun gikk ut døra? Ikke fordi det har noe med meg å gjøre, men tenk så mye bedre selvtillit den personen hadde fått om hun hadde gjort det. Skal lite til. Og selv om jeg tenker det, så er jeg ikke et dårlig menneske. Det finnes kanskje mennesker der ute som ikke lar et par kviser avgjør om en føler seg vel Når du tenker det har det vel alt med deg å gjøre? Jeg mener ikke at det gjør deg til et dårlig menneske. Men når en som TS kommer med påstanden om at mindre pene mennesker er dårlige forbilder så er det jo helt på tryne.. Men ja.. Vi mennesker ser på utseende, det er ganske naturlig. Men TS trekker det litt langt - og troll eller ei.. Og går under avsnittet patetisk i min bok - og da hjelper det ikke om en er aldri så pen.. Off, nei mente selvsagt ikke at de er et dårlig forbilde! Kommentaren var tydeligvis ikke helt gjennomtenkt Men jeg syns ikke de "har alt med meg å gjøre", for min del har det ikke noe å si, men tenker for dems egen del vi får være enige om å være uenige på det området. Hadde de hatt behov for å dekke over kvisene eller fikse seg opp vil jeg tro de hadde gjort det. At en inni mellom ikke har tid er noe annet. Men når jeg/du/andre tenker over det - så gjør vi det fordi det har noe å si for oss.. Vi kunne ikke gjort det... Vi ser jo andre gjennom oss selv. For dem er det jo ikke viktig eller noe å henge seg oppi.. Jeg hadde jo aldri blitt sett levende i en one pice, mens andre 30åringer syns det er kult. Jeg tenker at de burde droppet one picen for de hadde sett bedre og smartere ut i "voksen" klær. Det går jo på meg og mine fordommer mot one pice på folk over puberteten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå