Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 http://www.nrk.no/ytring/forakten-for-de-ufore-1.11488414 Anonymous poster hash: 7bbb8...79b
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Det var en edruelig og god kronikk Anonymous poster hash: c3313...a3c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Veldig bra! Anonymous poster hash: 858b1...d11
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 man har fått den regjeringen folket har valgt, og alt for mange trygdede stemmer blått. Gud vet hvorfor. Anonymous poster hash: b8493...d99
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Bra!! Anonymous poster hash: 64cc1...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå