Gå til innhold

Hvilke butikker har salg på vinterdresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha nye i str 98 og 110. De jeg kjøpte før jul er ubrukelige!

Anonymous poster hash: eb879...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petter og pia har 40% på reima men jeg har ikke oversikt over hva de har av størrelser.

Skrevet

Søk på Ellos.no og se der. De har av og til slike tilbud at du kan handle for 1500,- men bare betale 1000,- Sist dress jeg kjøpte var en angry birds reima dress til 1200,- Pga tilbudet fikk jeg denne dressen og to angybirds fleece halser + to par tjukke ullsokker til 1050,- Synes det var et godt tilbud! (november 2013).

Ellers vet jeg at Barnas hus har hatt salg på gode vinterdresser tidligere år, men vet ikke når salget starter. Det billigste er å kjøpe på helt feil årstid når de bare har rester igjen, da får man de beste tilbudene. Jeg kjøper bare Reima sine dresser, og jeg har betalt mellom 400,- og 800,- for hver av dem, avh. av hvor gode tilbud jeg har fått (til full pris, mellom 1200,- og 1500,-). Den billigste til 400 kjøpte jeg i str. 92 da jentungen nettopp var født. Det var siste dressen de hadde inne fra forrige sesong (august). Begge jentene min har bodd i den!

Skrevet

Barnas hus har salg nå, 50%på reima, raccoon, huglynne childrens og claire and hust. Mye fint da jeg var der :-)

Skrevet

Lekmer har også storsalg

Skrevet

www.reimashop.com/no har 40%.

Anonymous poster hash: 75635...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...