Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 I går på jobben oppsto det en heftig krangel. Vi satt inne på personalrommet. Så benytte å diskutere om ting. Og da eksploderte en kollega så mye at han skjelte oss ut alle sammen. Jeg lo lenge etterpå. Jeg ler nå også. Det var så morsomt når han mannen eksploderte Anonymous poster hash: 26aec...0c9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 jaha..? Hvorfor det? Anonymous poster hash: c08ac...a8c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Du må nok utdype hva dette handler om. På generelt grunnlag er det utrolig arrogant å le av noen som er sint og på grensen til en psykopatisk hersketeknikk. Det er rimelig dårlig gjort. Anonymous poster hash: 8b3d8...d71
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 And... Fru Åsta has entered the building... Anonymous poster hash: daf7c...ac0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Hehe, jeg kan også finne på å le av slike episoder… Jeg ler somregel alltid når jeg burde holde kjeft og være dønn alvorlig… :/ Anonymous poster hash: 6f3d2...120
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Han vart veldig provosert fordi at han ikke fikk jobbe heltid. Jeg lo ikke da. Men nå etterpå så ler jeg. Han lagde jo ei fæl scene. Men ellers så er han ein grei fyr:) Anonymous poster hash: 26aec...0c9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Kan jeg spørre hvor gammel du er og hva du jobber med? Har du norsk som morsmål? Anonymous poster hash: 8c1c9...0a3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Hehe, jeg kan også finne på å le av slike episoder… Jeg ler somregel alltid når jeg burde holde kjeft og være dønn alvorlig… :/ Anonymous poster hash: 6f3d2...120 åh,sånne folk som jeg hater jeg til tider rett og slett. Så forbanna provoserende, umodne og irriterende... Anonymous poster hash: c08ac...a8c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Hehe, jeg kan også finne på å le av slike episoder… Jeg ler somregel alltid når jeg burde holde kjeft og være dønn alvorlig… :/ Anonymous poster hash: 6f3d2...120 åh,sånne folk som jeg hater jeg til tider rett og slett. Så forbanna provoserende, umodne og irriterende... Anonymous poster hash: c08ac...a8c Vil heller være slik enn ei bitter kjerring som må se alt så innimargen seriøst til enhver tid. Ler selvfølgelig ikke når jeg må være alvorlig, men kan i ettertid le av det. Men skal sies at jeg innimellom virkelig sliter med å holde meg alvorlig, men det har ofte med at enkelte episoder bare blir for dumme til at man klarer å holde seg seriøs. Anonymous poster hash: 6f3d2...120
soleia Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Han vart veldig provosert fordi at han ikke fikk jobbe heltid. Jeg lo ikke da. Men nå etterpå så ler jeg. Han lagde jo ei fæl scene. Men ellers så er han ein grei fyr:) Anonymous poster hash: 26aec...0c9 Høyres ut som han hadde ein god grunn til å vere sint, sjølv om eg ikkje kjenner historia. Det var tydelegvis noko som betyr mykje for han, lønn og inntekt gjer ofte det, og det er dårleg gjort å le. Godt at du ikkje gjorde det så han såg deg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Hehe, jeg kan også finne på å le av slike episoder… Jeg ler somregel alltid når jeg burde holde kjeft og være dønn alvorlig… :/ Anonymous poster hash: 6f3d2...120 åh,sånne folk som jeg hater jeg til tider rett og slett. Så forbanna provoserende, umodne og irriterende... Anonymous poster hash: c08ac...a8c Vil heller være slik enn ei bitter kjerring som må se alt så innimargen seriøst til enhver tid. Ler selvfølgelig ikke når jeg må være alvorlig, men kan i ettertid le av det. Men skal sies at jeg innimellom virkelig sliter med å holde meg alvorlig, men det har ofte med at enkelte episoder bare blir for dumme til at man klarer å holde seg seriøs. Anonymous poster hash: 6f3d2...120 Det er forskjell på å være en bitter kjærring som må se alt seriøst, til å ta folk på alvor når ting er alvorlig og når det overhode ikke passer seg å le eller bli flirfull. Da du skrev innlegget ditt leste jeg det dithen at du ikke klarer å være alvorlig om andre folk blir sinte. Du får skylde på deg selv om du føler deg angrepet av meg. lær deg å forklare ting bedre til neste gang Anonymous poster hash: c08ac...a8c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #12 Skrevet 23. januar 2014 Hehe, jeg kan også finne på å le av slike episoder… Jeg ler somregel alltid når jeg burde holde kjeft og være dønn alvorlig… :/Anonymous poster hash: 6f3d2...120 åh,sånne folk som jeg hater jeg til tider rett og slett. Så forbanna provoserende, umodne og irriterende...Anonymous poster hash: c08ac...a8c Vil heller være slik enn ei bitter kjerring som må se alt så innimargen seriøst til enhver tid. Ler selvfølgelig ikke når jeg må være alvorlig, men kan i ettertid le av det. Men skal sies at jeg innimellom virkelig sliter med å holde meg alvorlig, men det har ofte med at enkelte episoder bare blir for dumme til at man klarer å holde seg seriøs.Anonymous poster hash: 6f3d2...120 Det er forskjell på å være en bitter kjærring som må se alt seriøst, til å ta folk på alvor når ting er alvorlig og når det overhode ikke passer seg å le eller bli flirfull. Da du skrev innlegget ditt leste jeg det dithen at du ikke klarer å være alvorlig om andre folk blir sinte. Du får skylde på deg selv om du føler deg angrepet av meg. lær deg å forklare ting bedre til neste gang Anonymous poster hash: c08ac...a8c Du verden så hissig! Det er jo en kjent forsvarsmekanisme å begynne å le når man føler seg ubekvem bl.a. Det må kunne gå an å snakke til folk uten å bite hodet av de som du gjør i ditt første svar her. Folkeskikk er en fin ting! Anonymous poster hash: 0cc1e...18c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #13 Skrevet 23. januar 2014 Ja, jeg ler høyt når folk blir sinte, driter seg ut eller skader seg. I dag så be en som tryna på isen, og jeg pekte og lo hysterisk. Hun prøvde å reise seg opp og det var blod overalt, og jeg holdt på å knekke sammen. Tissa litt på meg og! Anonymous poster hash: 1a455...2bf
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #14 Skrevet 23. januar 2014 Hehe, jeg kan også finne på å le av slike episoder… Jeg ler somregel alltid når jeg burde holde kjeft og være dønn alvorlig… :/Anonymous poster hash: 6f3d2...120 åh,sånne folk som jeg hater jeg til tider rett og slett. Så forbanna provoserende, umodne og irriterende...Anonymous poster hash: c08ac...a8c Vil heller være slik enn ei bitter kjerring som må se alt så innimargen seriøst til enhver tid. Ler selvfølgelig ikke når jeg må være alvorlig, men kan i ettertid le av det. Men skal sies at jeg innimellom virkelig sliter med å holde meg alvorlig, men det har ofte med at enkelte episoder bare blir for dumme til at man klarer å holde seg seriøs.Anonymous poster hash: 6f3d2...120 Det er forskjell på å være en bitter kjærring som må se alt seriøst, til å ta folk på alvor når ting er alvorlig og når det overhode ikke passer seg å le eller bli flirfull. Da du skrev innlegget ditt leste jeg det dithen at du ikke klarer å være alvorlig om andre folk blir sinte. Du får skylde på deg selv om du føler deg angrepet av meg. lær deg å forklare ting bedre til neste gang Anonymous poster hash: c08ac...a8c Du verden så hissig! Det er jo en kjent forsvarsmekanisme å begynne å le når man føler seg ubekvem bl.a. Det må kunne gå an å snakke til folk uten å bite hodet av de som du gjør i ditt første svar her. Folkeskikk er en fin ting! Anonymous poster hash: 0cc1e...18c Hvem har sagt at hun er ubekvem? det er noe du tror,så ikke gjør opp din egen mening før du har fakta på bordet. Og ja,slike folk som ler og fniser når det ikke passer meg irriterer meg fryktelig,jeg skjemmes på deres vegne rett og slett fordi de har ikke de sosiale antennene man trenger for å forstå en sosial setting. Og når jeg svarer på DIB så orker jeg ikke bestandig å skrive overfladisk,da svarer jeg kun på det jeg vil svare på.folkeskikk er fint i den virkelige verden,ikke bestandig nødvendig her inne. Anonymous poster hash: c08ac...a8c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #15 Skrevet 23. januar 2014 Kan jeg spørre hvor gammel du er og hva du jobber med? Har du norsk som morsmål? Anonymous poster hash: 8c1c9...0a3 Jeg er tjueseks år gammel og jobber på Rimi. Ja, norsk er mitt morsmål. Anonymous poster hash: 26aec...0c9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 Kan jeg spørre hvor gammel du er og hva du jobber med? Har du norsk som morsmål? Anonymous poster hash: 8c1c9...0a3 Jeg er tjueseks år gammel og jobber på Rimi. Ja, norsk er mitt morsmål. Anonymous poster hash: 26aec...0c9 Kassa på Rimi ja. Da var ikke hovedinnlegget så overraskende Anonymous poster hash: 1a455...2bf
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 Kan jeg spørre hvor gammel du er og hva du jobber med? Har du norsk som morsmål? Anonymous poster hash: 8c1c9...0a3 Jeg er tjueseks år gammel og jobber på Rimi. Ja, norsk er mitt morsmål.Anonymous poster hash: 26aec...0c9 Kassa på Rimi ja. Da var ikke hovedinnlegget så overraskende Anonymous poster hash: 1a455...2bf Oookay, så når man jobber i kassa er man automatisk uten sosiale antenner? Du har det nk godt i den verden du lever i Anonymous poster hash: 0cc1e...18c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 Hvor man jobber spiller da ingen rolle....hvis hi trives på jobben må det vel være fint d? Anonymous poster hash: b1702...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå