Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problem: 250 g melkesjokolade til overs

Årsak: ikke så glad i melkesjokolade, spesielt skeptisk til en som er tysk og av ukjent merke

Forslag til løsning: Lage smash!

Første steg: google etter oppskrift

Funn: lavkarbovariant med baconcrisp… Skeptisk! Høykarbo variant med potetskruer… Enda mer skeptisk.

Egen ide: Cornflakes og litt salt så er jeg vel inne på noe.. Ja?

Andre smashing ideer? :D

(Løp gjerne og kjøp en pose med smash for å gjøre granskning, det er lov i forskningens navn!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade er sjokolade i nødens stund, tysker eller ei.

Skrevet (endret)

Sjokolade er sjokolade i nødens stund, tysker eller ei.

Ingen nødens stund i sikte! Her praktiseres filosofien om at litt hver dag er bra, og jeg har alltid litt  masse på lur :) Så tyskeren er og blir til overs.

Endret av bIomstre
Skrevet

Til jul lagde jeg noen konfekt med knuste brente mandler i. Hadde ikke salt i, men chili. Vil tro at salt også fungerer bra. Lager også smash-konfekt, men da med knuste smash og ekstra maldonsalt. Eller med myk karamell og litt maldonsalt. Sistnevnte er min favoritt, ungene elsker den med smash.

Skrevet

Til jul lagde jeg noen konfekt med knuste brente mandler i. Hadde ikke salt i, men chili. Vil tro at salt også fungerer bra. Lager også smash-konfekt, men da med knuste smash og ekstra maldonsalt. Eller med myk karamell og litt maldonsalt. Sistnevnte er min favoritt, ungene elsker den med smash.

Mmm, Walters mandler liker jeg jo! Karamell er for meg best med mørk sjokolade, og melkesjokolade med smash blir for mye sjokolade... balansen er viktig!

(skal tro om det er noen brente mandler igjen....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...