Gå til innhold

Om bryllup og sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg! Jihaaaa :D

Er en venninnegjeng fra barneskolen, jeg ønsker kun et stille rolig utdrikningslag med disse jentene og de har antydet de ønsker ta meg med på helgetur et sted (heldige meg)!

Til bryllupet kommer det fryktelig mange og jeg har invitert alle bortsett fra ei fra denne venninnegjengen. Nå vet jeg de andre prater om det, men det må da være greit? Mitt bryllup tross alt! Aldri gjort meg noe hun altså, vi er bare ikke bestisser liksom...

Anonymous poster hash: cc6bf...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere alle er i samme venninnegjeng, syns jeg det er litt rart å ikke invitere henne også. Jeg kan forstå at det prates om, og at hun kanskje er litt lei seg.

Men det er uansett opp til dere, hvem dere ønsker å invitere.

Skrevet

Det er litt som å invitere alle jentene i klassen i bursdagsbesøk, også står en på utsiden. Blir ikke invitert fordi hun ikke er med i gjengen.

Anonymous poster hash: f429c...2b1
Skrevet

å være med på utdrikningslaget, som sikkert ikke blir gratis for hver enkelt, men ikke bli invitert til bryllupet? samtidlig som resten av jentene derfra hadde blitt invitert.. forstår spørsmålstegnet fra de andre jentene da ja... 

Anonymous poster hash: 22ec9...762
Skrevet

Så, hun er grei nok til å punge ut sin del av utdrikningslaget, men ikke grei nok til å få være med i bryllupet ditt? Tenk deg hvordan hun føler det da, kanskje hun føler dere har fått god kontakt, at hun ser deg som god venninne, og nå får hun det rett i fleisen med at hun er din "outsider", ved at hun er den eneste i gjengen som ikke får komme.

Anonymous poster hash: 972e6...0e0
Skrevet

synes det er veldig rart at hun ikke får komme fordi hun ikke er bestissen din.Dere er jo i samme gjeng?og hun kommer i utdrikningslaget ditt?

Hva hadde du følt..?

Anonymous poster hash: f8205...14a
Skrevet

Dette var virkelig ufint..

trodde ikke voksne drev på sånt. I vårt bryllup inviterte vi to venninner som jeg ikke er SÅ gode venner med, men fordi de er en del av gjengen og fortsatt greie damer.

Anonymous poster hash: 1f64d...32e

Skrevet

Det er litt merkelig hvordan du tar så lett på å utelate en fra vennegjengen. Siden du skal ha stort bryllup, koster det vel ikke allverden å invitere henne også? Tenk, hvor glad hun blir! Hvis det er økonomi det står og faller på, ville jeg nok heller sett på gjestelisten generelt, og heller utelate familie som jeg ikke har mye kontakt med (type onkler jeg aldri treffer) eller hatt barnefritt bryllup. Blir for kjedelig for unger med lang bordsitting, taler og skremmende brisne kjente. Barnslig utestengingslek bør du holde deg forgod for!

Skrevet

Ufint og smålig av deg.

Anonymous poster hash: 31509...562

Skrevet

Så teit. Du er ikke en god venninne når du holder på slik.. Er du fortsatt på barneskolen eller?

Skjønner godt at de andre jentene reagerer!

Anonymous poster hash: dc2b7...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...