Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Vi får ikke plass til lang kommode og lurte derfor på å kjøpe en høy slik som denne. Kan evt ta et skap men føler det skapet sluker rommet. Har andre plasser å henge kjoler osv til jenta vår. Hva ville dere valgt? Tenker på denne kommoden fra IKEA: http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/10214557/ Anonymous poster hash: e8abb...27e
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 jeg hadde den kommoden til barna mine. Ble fort liten plass i den. kjøpte skap med mer plass. Anonymous poster hash: 41012...1f3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Jeg liker kommoder bedre enn skap. Vondt å få utnyttet hele plassen i skap, så hvis du har en plass til kjolene en annen plass, hadde jeg gått for kommoden Anonymous poster hash: 87ab6...871
Appelsinpiken Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Barna våre har hver sin slik kommode, og vi får plass til alt tøy (unntatt kjoler) oppi. Synes den er helt super ønsker meg slik kommode til egne klær også, men har ikke plass :/
Petetatismos Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Hej, Vi har STUVA fra IKEA til våre barn. Elsker den, den tåler mye. Barna har klatret, hengt og hoppet i skuffene og den holder . Man kan bygge den som kommode, skap eller begge. Det er et system og du velger hvor mange moduler du trenger.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Vi har slike til barna og jeg har to slike for meg selv (mannen fikk skapet ) Anonymous poster hash: 137df...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå