Gå til innhold

Hjelp!! Mangler 2 middager på lista mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Mellom pannekaker og hjemmelaget pizza og mellom grønnsakssuppe og laks med pesto

Tips? Jeg er enkel og sunn i kosten. Lager norsk mat, helst med poteter og noe som ikke tar lang tid da vi er hjemme 17.15 og barna legger seg 19.00

Anonymous poster hash: 799b1...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips:)

Glemte å ta med i hovedinnlegget mitt: jeg liker ikke pasta..

Skrevet

Har tenkt på fiskesuppe, men kan kanskje endre til fiskegrateng...:)

Skrevet

Klarer ikke å dy meg, men "sunn" og "poteter" har ingenting med hverandre å gjøre ;-) 

Anonymous poster hash: ad3c5...a31
Skrevet

Kyllingfillet med blomkål og brokkoli-stuing. Stek paranøtter og cashewnøtter i cremefresh og ha ved siden av.
SUPERGODT

Anonymous poster hash: 75a9e...af7
Skrevet

Klarer ikke å dy meg, men "sunn" og "poteter" har ingenting med hverandre å gjøre ;-) 

ikke hjemmelaga pizza og pannekaker heller ;)

Skrevet (endret)

Steikt fisk med poteter og raspa gulrøtter

feks seibiff med lauk  http://dinmat.no/Seibiff-med-lok   eller om du gjer det litt meir avansert og dyppar fisken i egg og strøkavring etter å hatt på mjøl.

Marinerte kyllinglår (legg i marinade kvelden før) steikt i ovnen, ovnsbakte båtpoteter og grønnsaker eller salat.

Dette står på menyen vår denne veka.  Fann akkurat kyllinglår på tilbud på Rema.

Endret av soleia
Skrevet

ikke hjemmelaga pizza og pannekaker heller ;)

Poteter inneholder bla c-vitamin, pannekaker er laget med grovmel og uten sukker, hjemmelaget pizza med grov bunn og grønnsaker.. I tillegg er det sunt å spise variert.

Skrevet

Så trist for barna :(

Anonymous poster hash: 17868...4cc

Skrevet

Hehe:) bombe at noen skulle skrive det gitt:) heldigvis bare ler jeg av det:) har en flott dag:)

Skrevet

Hehe:) bombe at noen skulle skrive det gitt:) heldigvis bare ler jeg av det:) har en flott dag:)

Trist at du ler av det også.

Skrevet

wok? 

Anonymous poster hash: 03b08...fe5
Skrevet

Pisspreik.

Anonymous poster hash: 5c8da...5b3

Skrevet

Lapskas? Hjemmelaga stekt ris? Kyllingsnitzel med ris og grønsaker? Tomatsuppe med egg og hvitløksbrød? Kyllingvinger med ris? Stekte pølser med båtpotet/kokt potet? 1/2 kylling med ris/pommes fritt, salat og bearnese saus?

Anonymous poster hash: 316dd...157

Skrevet

Trist at du ler av det også.

Trist at du trenger å være nedbedigende mot andre for å føle deg bedre:) jeg ler fortsatt av det og stopper nok ikke uansett hvor trist du synes det er. Ha en super kveld og kos deg:)

Til dere andre: takk for tipsene:) det ble faktisk kylling tikka (utrolig nok, men ei på jobben sa det var sååååå enkelt) og fiskesuppe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...