Gå til innhold

Noen som har Reimatec Luno?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den justerbar midje?

Anonymous poster hash: d79fa...1be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det, men det kan jeg få sjekket i ettermiddag(dressen henger i bhg)

Mener at det er noe med at de ikke har stramming i livet av sikkerhetshensyn.(Eu krav)

Anonymous poster hash: b964b...de0
Skrevet

Hm men mange andre Reima dresser har det jo, så det kan vel ikke være ulovlig? Men på Luno stod det ingenting om det.

Skrevet

Noen av de ar det. Men om Reima Luno har det vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: dca77...1ff
Skrevet

Hm men mange andre Reima dresser har det jo, så det kan vel ikke være ulovlig? Men på Luno stod det ingenting om det.

Hvilke da? Tror ikke jeg har vært borti en eneste dress med stramming i livet på flere år.

Og om Luno har det, så har jeg ikke sjekket for jeg har tatt det for gitt at det ikke er det.

Skrevet

Hvilke da? Tror ikke jeg har vært borti en eneste dress med stramming i livet på flere år.

Og om Luno har det, så har jeg ikke sjekket for jeg har tatt det for gitt at det ikke er det.

Alle de andre jeg har sett på, f.eks. Nat, Neal og Joker. Derfor tenkte jeg det kanskje var en trykkfeil at det ikke stod på Luno, men nå ser jeg at det ikke står på Petter heller, så da er det sikkert sånn at noen har og noen ikke.

Men tusen takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...