Gå til innhold

jobbintervju...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må jeg huske på?

Har lagt frem klær,en mappe med referanser og kopier av vitnemål og attester... har googlet firmaet og funnet på noen spørsmål..

Men hva slags smalltalk spørsmål kan jeg bruke?

Innen kantine/catering....

Grur meg...

Anonymous poster hash: a1d0b...282

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det er helt greit å si "huff jeg er litt nervøs" med et smil på intervjuet. Det kan de fleste forstå, og til og med se på som et pluss. Det vitner jo om at du vil ha jobben :)

Husk å håndhilse på alle som deltar på intervjuet. Om de spør om du kan fortelle litt om deg selv, er det lurt å ha tenkt igjennom noe du har lyst å si som kan være relavant for jobben. Du er f.eks interessert i matlaging, sport o.l.

Masser av lykke til :)

Anonymous poster hash: dd627...46f
Skrevet

Det er ikke bare du som skal være attraktive for de men de skal være en attraktiv arbeidsplass for deg også.

Spør hvordan arbeidsmiljøet er, om det skjer sosiale ting utenfor arbeidstiden. Jeg har sagt at jobben er veldig viktig for meg så det er viktig at man trives med kollegene og det er latter i arbeidsdagen da man jobber bedre og mer effektivt når man har det gøy på arbeidsplassen.

Det er bare positivt at du viser at jobben er viktig og at du ikke bare tar til takke med hva som helst. Jeg har vært på 7 jobb intervjuer i min tid. Har fått 5 av de og de to andre kom jeg langt på. Tallet ja til 2 av de :-)

Lykke til! Prøv å slappe av og vær deg selv! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...