Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Ikke ideelt i det hele tatt når man har planer om å tilbringe mest mulig tid i bikini. Hva gjør dere dette når "problemet" oppstår? Jeg bruker aldri ob, men det er kanskje den eneste løsningen nå? Eller slike kopper, som jeg heller aldri har prøvd? Glad for å høre erfaringer. Anonymous poster hash: f667c...963
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Menskopp eller en svipp til legen for å få Primolut og utsette hele sølet til du er hjemme igjen
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Ber legen om resept på primolut, og enten forskyver mensen måneden før, eller utsetter den mens jeg er på ferie. Anonymous poster hash: 8b079...c98
Tjofsen Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har prøvd primolut et par ganger. Følte jeg ble oppblåst eller fikk mer vann i kroppen. Mensen som kom etterpå var mye kraftigere. Anbefaler menskopp. Er utrolig fornøyd. Merker nesten ikke at jeg har mensen. Jeg har en fra ladycup.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 For min del er mensen svært kraftig i tre dager. Jeg bruker en liten shorts i stedet for bikinitruse de dagene. Forøvrig bruker jeg ob. Vet at mange bruker ob hele tiden, men jeg får lett infeksjoner av det. Jeg ville derfor vært litt forsiktig med det om du ikke er vant til det. Ta på før du skal bade og fjern den rett etterpå. Har tidligere brukt primolut, men kan ikke bruke det lengre. Det fungerte bra, God tur! Anonymous poster hash: b009b...65f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Takk for tips, jeg tror det blir ob (med mindre noen flere kan overbevise meg om kopper). Jeg glemte å nevne at jeg har brukt Primolut før, men ble uvel, oppblåst og blødningsforstyrret av det. Anonymous poster hash: f667c...963
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Jeg hopper over mensen med p-piller, men det går du sikkert ikke på siden du spør her inne. Klarer ikke å bruke ob når jeg går i bikini, føler at jeg lekker hele tiden eller at tråden henger utenfor. Også utrolig slitsomt å bytte etter hver gang man har badet, men det er jo ikke så mange andre alternativer hvis du ikke vil ta Primoult eller bruke prevensjon. Anonymous poster hash: fce16...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå