Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Jeg lurer på hvordan jeg skal formulere meg i forhold til at jeg ikke tror det er noe problem at min sjef vil la meg gå tidligere enn oppsigelsestiden?Slik at jeg kan starte raskt i den eventuelle nye jobben.Hjelp Føler det bare blir litt klønete!? Anonymous poster hash: 52824...801
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Ingen som kan prøve..? Anonymous poster hash: 52824...801
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Hvis du skal skrive det så bør du i så fall være veldig sikker på at du faktisk kan slutte tidligere i nåværende jobb! "Om ønskelig kan jeg fritas tidligere fra min nåværende jobb og tiltre stillingen hos dere innen x antall uker/ eller en bestemt dato. " ? Hvis du ikke vet sikkert ift nåværende arbeidsgiver så være litt mer forsiktig. "Jeg har vanligvis x uker/mnd oppsigelse i min nåværende stilling, men arbeidsgiver er trolig villig til å diskutere dette og frigi meg tidligere hvis det er ønskelig at jeg hos dere før dette. " ? Anonymous poster hash: 4ee6d...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå