Gå til innhold

Hvordan formulere meg-søknad.(haster)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg skal formulere meg i forhold til at jeg ikke tror det er noe problem at min sjef vil la meg gå tidligere enn oppsigelsestiden?
Slik at jeg kan starte raskt i den eventuelle nye jobben.

Hjelp :)
Føler det bare blir litt klønete!?



Anonymous poster hash: 52824...801
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan prøve..? 



Anonymous poster hash: 52824...801
Skrevet

Hvis du skal skrive det så bør du i så fall være veldig sikker på at du faktisk kan slutte tidligere i nåværende jobb!

 

"Om ønskelig kan jeg fritas tidligere fra min nåværende jobb og tiltre stillingen hos dere innen x antall uker/ eller en bestemt dato. "  ?

 

Hvis du ikke vet sikkert ift nåværende arbeidsgiver så være litt mer forsiktig.

 

"Jeg har vanligvis x uker/mnd oppsigelse i min nåværende stilling, men arbeidsgiver er trolig villig til å diskutere dette og frigi meg tidligere hvis det er ønskelig at jeg hos dere før dette. " ?

 



Anonymous poster hash: 4ee6d...dea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...