Gå til innhold

Dårlig kondis


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned 16.6 kilo på nesten 4 månder. Og i dag skulle jeg trene litt dans( kjöpt en dvd) og gud så dårlig form jeg er i!!!Så nå må jeg sette i gang med noe. Kan svömming väre en ok å starte med? Går turer ofte. Kom med ideer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg inn kondis i gåturene dine. Gå raskere opp bakker, løp opp trapper, gå slik at du blir anpusten. Utnytter du alle bakker, trapper osv til å sette opp farten så får du intervalltrening i gåturene dine.



Anonymous poster hash: dea31...77a
Skrevet

Legg inn kondis i gåturene dine. Gå raskere opp bakker, løp opp trapper, gå slik at du blir anpusten. Utnytter du alle bakker, trapper osv til å sette opp farten så får du intervalltrening i gåturene dine. Anonymous poster hash: dea31...77a

Takk for det! Er det flere som har noen flere ideer?
Skrevet

Dytter litt jeg!

Skrevet

Godt råd å øke tempoet på det du allerede gjør. Begynn med å gå raskt. Når det går fint, begynner du å løpe i oppoverbakkene. Trapper går man ikke (sånn generelt), de løper man opp. Bruk eventuelt staver på turen (aktivt). Det øker energiforbruket og dermed også kondisen.

 

Med mindre du er en god svømmer, er det ikke så veldig lett å øke kondisen der synes jeg.

 

MEN om du liker og har muligheten til å gå på ski, så er det en skikkelig bra måte å få opp kondisen på.

Sykling er også greit, men der må man gjerne holde på i litt lengre økter for å få full effekt.

 

 



Anonymous poster hash: 720ec...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...