Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Noen som bor i Neskollen? Hvordan er det å bo der? Vurderer å kjøpe hus der så blir glad for svar. Anonymous poster hash: e57d2...0b4
moa_tobias Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Kjempe fint:) bor ikke der selv, men har familie og kjentfolk der.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Kjempe fint:) bor ikke der selv, men har familie og kjentfolk der. Takk for svar :-) Det ser ut som om det er et fint sted å bo med barn:) Anonymous poster hash: e57d2...0b4
moa_tobias Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Ja, de bor rett ved bhg og skole. Så er det butikk der, som er grei. Ikke langt til Jessheim hvis man skal mer på shopping, spise ute,party. Kort vei til flyplassen:) Hadde jeg ikke bodd i en annen by, hadde jeg flyttet på Neskollen! (Er opprinnelig fra Oslo)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Ja, de bor rett ved bhg og skole. Så er det butikk der, som er grei. Ikke langt til Jessheim hvis man skal mer på shopping, spise ute,party. Kort vei til flyplassen:) Hadde jeg ikke bodd i en annen by, hadde jeg flyttet på Neskollen! (Er opprinnelig fra Oslo) Takk for svar. Ingen flere? Anonymous poster hash: e57d2...0b4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Bare et spørsmål. Heter det faktisk «i Neskollen»? Det var en språklig raritet, men det finnes jo noen av dem. Anonymous poster hash: 24ddf...71d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Neskollen er fint det, som hun ene skriver nærme skole og butikk. Nærme årnes og jessheim, fine turmarker overalt og et sted jeg kommer til å flytte til når jeg og kjøresten skal kjøpe :-) Anonymous poster hash: f2cab...f11
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Bor på Neskollen, og stortrives! Anonymous poster hash: 571e9...c78
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Det er veldig fint å bo her, det eneste jeg savner er bedre turmuligheter. De mulighetene man har her er greie nok når man går til fots i skauen, men man kommer ikke direkte inn i skogen her med vogn og sykkel, da det er stiete og myrete. Håper kommunen vil legge litt penger i turstier/gangfelt i skogen og nærområdet etterhvert.. Gode tilbud for barna her, og kort vei til både Jessheim, Årnes og Oslo forøvrig. På Jessheim har de jo det meste man trenger.. Anonymous poster hash: ccabd...69b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Takk folkens for svar Bor på Jessheim og bodd her i maaaaange år, men flytter til Neskollen etter hvert, derfor jeg lurte. Hi Anonymous poster hash: e57d2...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå