Gå til innhold

Min samboers bestekompis sier han hater meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg aner ikke hvorfor. Har prøvd å ta det opp med ham og han sier bare at han ikke kan fordra "sånne som meg". Når jeg spør hva han mener om det så har han ikke noen forklaring men han sier at samboer ikke er lykkelig med meg...Og til samboer sier han at han fortjener mye bedre enn en alenemor som meg med random barn :(

Jeg har aldri gjort ham noe og det er ingenting feil med meg sånn jeg ser det. Jeg er snill og høflig, selvstendig, betaler min del og forventer ikke at han skal være pappa til mine barn på noe vis.

Syns det er så trist at det skal være sånn...Og jeg kjenner at det stikker dypt. Ingen har sagt at de hater meg noen gang og jeg blir virkelig såret... :(

Anonymous poster hash: 2d446...819
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på hva mannen din sier til denne kompisen sin, jeg? Lar han han holde på?

Skrevet

Seriøst ikke du som er en dritt der,. Mer han.

Ikke bry deg om det. hev deg over det.

Anonymous poster hash: fd6f6...7f8
Skrevet

Hmmm.. Regner med at dette er en singel smålig misunnelig fyr som er livredd forpliktelser... Hadde hevet meg langt over han og hans hat over deg.. For en frekk fyr.

Anonymous poster hash: ddfa3...fae
Skrevet

Overse han. Neste gang han snakker slik til deg sier du iskaldt " det er fint du ikke er sammen med meg da" Prøv å unngå å sette kjæresten din i en lojalitetskonflikt mellom deg og kompisen, selv hvor vanskelig det er....

Anonymous poster hash: 4e38b...082
Skrevet

Høres ut som sjalusi i mine ører.

Kompisen er ikke like tilgjengelig for han lengre. Drit i han.

Anonymous poster hash: 67629...541

Skrevet

Jeg lurer på hva mannen din sier til denne kompisen sin, jeg? Lar han han holde på?

Samboer snakker til han når holder på men han begynner på an igjen når neste anledning byr seg...

HI

Skrevet

Samboer snakker til han når holder på men han begynner på an igjen når neste anledning byr seg...

HI

Eventuelt latterliggjør han. Når han begynner slik, ler du høyt :) Hilsen #5

Anonymous poster hash: 4e38b...082

Skrevet

HI

Da burde virkelig samboeren din si tydelig nok fra - enten behandler kompisen deg med respekt eller så vil han ikke omgås kompisen.

Hvis kompisen fornærmer deg slik, til og med foran din samboer, så kritiserer jo kompisen din samboers valg vel så mye som han kritiserer deg.

Dette høres veldig ut som noe jeg opplevde for en del år siden. Jeg hadde en god venninne som også var venninne av en medstudent av oss og vi vanket en del sammen. Når jeg og hun andre kom på tomannshånd ble hun hatefull, stygg, latterliggjorde meg osv. Jeg sa fra til min venninne, men siden hun aldri så dette selv så hadde hun vanskelig for å tro dette, og jeg ble sett på som den sjalu.

Jeg begynte å mistenke at hun andre - til tross for hyppig sex med menn - egentlig var lesbisk eller bifil, luftet tanken med et par andre venner, men ingen trodde det.

Mange år etterpå har det kommet frem at joda, hun var visst lesbisk likevel hun. Så hun var nok veldig forelsket den gangen og sjalu på mitt nære vennskap med vår felles venninne.

Det var faktisk så ille at hun flere år etter sist jeg så henne fremdeles spredde løgnhistorier om meg og andre jeg kjente - virkelig ille løgnhistorier som gikk ut over andre.

Så kanskje kompisen til din samboer er skaphomse og forelsket i samboeren din? ;)

Anonymous poster hash: 8391d...87c

Skrevet

Så lenge du ikke utnytter din samboer på noen måte, så er det en meget spesiell oppførsel! Hadde min venninne snakket slik til min mann, hadde jeg satt henne ordentlig på plass. Det hadde ikke jeg tolerert. Forventer det samme fra min mann, hvis noen av hans kompiser skulle behandlet meg på den måten. Uhørt! 👼

Anonymous poster hash: c49ed...591

Skrevet

Tror jeg hadde gitt mannen tilbakemelding om at du opplever dette som så ubehagelig, og at det er best (for deg og parforholdet) om mannen din er mest på besøk hos kameraten, slik at du skånes for slikt.

Jeg synes også at mannen din må gi klar tilbakemelding på at hans utsagn og oppførsel er uakseptabel!

Anonymous poster hash: a2792...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...