Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Er det noe jeg kan ha rett på? Jeg er plutselig gravid og prøver å finne løsninger på dette.. Jeg studerer på 2. året nå, så 3. året må utsettes et år..Så jeg lurer på hva fødselstipend er for noe og hvem som kan få? Jeg har allerede studielån. Anonymous poster hash: 7ab6a...220
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Frem igjen.. Ingen som vet?.. Anonymous poster hash: 7ab6a...220
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Vilkårene står på lånekassens nettside. Det høres ut som om du innfrir de. Anonymous poster hash: b3757...247
Turtelduen Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Jeg sjekket dette for noen år siden og igjen i år. Det holder å på en måte vise til at du skulle ha studert det semesteret babyen blir født. Jeg fant ut av dette litt for sent og gikk glipp av stipendet. En del av lånet som blir gjort om til stipend mener jeg... Jeg er ikke 100% så ta kontakt med Lånekassen. Du får også engangsstønad eller evnt foreldrepenger om du har opparbeidet deg rett til det vedsiden av studier... (Lånekassen og Nav er to forskjellige som gir (vel, de gav hvertfall før) stønad uavhengige av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå