Gjest Helle_Høygir Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Min telefon lå pent og pyntelig på stuebordet og plutselig sier mannen "eh hva har du gjort med telefonen din" - den hadde da nullstilt seg selv og måtte konfigureres på nytt.. Og jeg hadde jo sikkerhetskopi, men den var fra 5 januar... så alt mellom da og nå er borte.. og jeg fryser på tærne.. bare sånn for å understreke at det er dritt
sug lut Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Fort, finn noen å skylde på og kjeft ut vedkommende grundig.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Altså det satt 2 småtroll i stua, men jeg sliter med å tro at de klarer å kødde til en telefon så grundig og særlig når den står med kodelåsen på! Så er er det telefonisk muffens. Eller så kan kan jeg jo ta et par ord med Steve Jobs siden det var han som fant opp rælet i første omgang?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Aiføun skal du ikke kødde mye med for den kødder bare tilbake. "Ikke noe vits i å ringe meg for jeg går ut nå. Telefonen tåler jo som kjent ikke å være i innelomma ved minus to grader eller kaldere", skriker mannen hver gang han går ut.
amandine Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Ikke for å spore av, altså, men siden min telefon ikke liker å være med i innerlommen på tur når det regner fikk jeg i år julegave fra enklere liv av mannen. Han hadde kjøpt vanntette (til 60 m, men det tror jeg ikke jeg trenger selv på vestlandet)telefonposer. Man kan tøtsje gjennom dem og det er supersmart! Men redder ikke fra indre sabotasje...
sug lut Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Jeg vil ha en tlf som tåler støt, kulde og regn. Hvor jævla vanskelig kan det være?
Ziva Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Jeg vil ha en tlf som tåler støt, kulde og regn. Hvor jævla vanskelig kan det være? Gode gamle Ericson (type murstein)! Den tålte det meste. Og fungerte ekstremt godt som forsvarsvåpen mot en innpåsliten beiler som ikke taklet å få nei.
sug lut Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Jeg vil ha en tlf som tåler støt, kulde og regn. Hvor jævla vanskelig kan det være? Gode gamle Ericson (type murstein)! Den tålte det meste. Og fungerte ekstremt godt som forsvarsvåpen mot en innpåsliten beiler som ikke taklet å få nei. Min gode gamle nokia også. levde i sju år, datt ned fra alt, teksta i regn...
amandine Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Ikke noe problem, svigermors Xperia (z??) tåler alt og mer til. Den har i tillegg supert kamera.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Ikke noe problem, svigermors Xperia (z??) tåler alt og mer til. Den har i tillegg supert kamera. Xperia er nok det nærmeste du kommer som nymotens murstein 😊 Bank i bordet, aifånen min har ikke tullet enda 😄
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har fått telefonen til Shrek... Det var nemlig det storeprompen sa når jeg viste frem den nye telefonen min- mamma har du fått telefonen til Shrek??? Shrekofonen ligger nå halvveis i oppstarten på kjøkkenbordet siden Telenor stengte klokka 20.. For det var aifån lager på jobben og den de hadde var så grønn at jeg trodde det fulgte med egen lyskaster på den. Den kan ikke annet beskrives som GRØNN - en sånn farge som slimet til han det labyrint fyren på NRK super hadde Og så klart ikke det fine dekselet jeg kjøpte på etsy før jul passer nå. Og heller ikke de ørtogførti laderne vi har.. For da må jeg ha omformer og transformator og sånt. Så her kjenner man ikke lusa på gangen, men fargen på telefonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå