Gå til innhold

Slankepartner søkes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nok. Har lagt på med 10 kg siden jeg ble sammen med mannen for 10 år siden. Etter flere svangerskap er i tillegg alt av magemuskler borte. Nå skal det strammes opp. Jeg gikker ikke tilbringe enda en sommer på stranda, livredd for at Greenpeace skal komme å kaste med uti havet. Tenkte jeg skulle kutte ut sukker, trene kondisjon to ganger i uka (har treningsrom på jobb) og styrke to ganger i uka ( med Yngvar på Nrk Puls). Er det noen som vil være med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det nok. Har lagt på med 10 kg siden jeg ble sammen med mannen for 10 år siden. Etter flere svangerskap er i tillegg alt av magemuskler borte. Nå skal det strammes opp. Jeg gikker ikke tilbringe enda en sommer på stranda, livredd for at Greenpeace skal komme å kaste med uti havet. Tenkte jeg skulle kutte ut sukker, trene kondisjon to ganger i uka (har treningsrom på jobb) og styrke to ganger i uka ( med Yngvar på Nrk Puls). Er det noen som vil være med.

Jeg vil ned ett sted mellom 5-7 kg, men har ikke vekt .. Haha :-) men jeg er med.

Anonymous poster hash: 3ca73...f25

Skrevet

Hiver meg på her!!!! 

Anonymous poster hash: 4ec6c...bff
Skrevet

Jeg blir også med. Er fornøyd om jeg går ned fire - fem kg, men åtte hadde vært bedre ;)

Skal bli flinkere på å kutte ut sukker til hverdags, spise mindre brød, drikke mer vann og trene oftere (helst 3-4 ganger i uken).

Tenkte å starte det hele med 30days shred for å komme i gang. Flere som blir med på det?

Anonymous poster hash: 6b015...4d2

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det , jenter? Jeg har gått ned 1,5 kg til nå. Første delmål er 70 kg til sommeren. Har ikke kommet i gang med treningen ennå, hele familien har vært syk, en etter en. I tillegg har vi nattavvendt babyen, men i morra har jeg en date med han Yngvar så da blir det vel gangsperre på onsdag.

Skrevet

1,7kg ned her også. Men har ikke fått trent så mye som jeg ønsket pga sykdom. Jeg har mye å stramme opp. Muskler veier mer enn fett, så om jeg går ned i cm er den gevinsten større enn kg ned med det første i grunn:)

Skrevet

1,7kg ned her også. Men har ikke fått trent så mye som jeg ønsket pga sykdom. Jeg har mye å stramme opp. Muskler veier mer enn fett, så om jeg går ned i cm er den gevinsten større enn kg ned med det første i grunn:)

Kjempeflott, så flinke vi har vært. Men nå må vi komme i gang med treninga også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...