Peggy Sue Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Nå er det nok. Har lagt på med 10 kg siden jeg ble sammen med mannen for 10 år siden. Etter flere svangerskap er i tillegg alt av magemuskler borte. Nå skal det strammes opp. Jeg gikker ikke tilbringe enda en sommer på stranda, livredd for at Greenpeace skal komme å kaste med uti havet. Tenkte jeg skulle kutte ut sukker, trene kondisjon to ganger i uka (har treningsrom på jobb) og styrke to ganger i uka ( med Yngvar på Nrk Puls). Er det noen som vil være med.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Nå er det nok. Har lagt på med 10 kg siden jeg ble sammen med mannen for 10 år siden. Etter flere svangerskap er i tillegg alt av magemuskler borte. Nå skal det strammes opp. Jeg gikker ikke tilbringe enda en sommer på stranda, livredd for at Greenpeace skal komme å kaste med uti havet. Tenkte jeg skulle kutte ut sukker, trene kondisjon to ganger i uka (har treningsrom på jobb) og styrke to ganger i uka ( med Yngvar på Nrk Puls). Er det noen som vil være med.Jeg vil ned ett sted mellom 5-7 kg, men har ikke vekt .. Haha :-) men jeg er med. Anonymous poster hash: 3ca73...f25
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Hiver meg på her!!!! Anonymous poster hash: 4ec6c...bff
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Jeg blir også med. Er fornøyd om jeg går ned fire - fem kg, men åtte hadde vært bedre Skal bli flinkere på å kutte ut sukker til hverdags, spise mindre brød, drikke mer vann og trene oftere (helst 3-4 ganger i uken). Tenkte å starte det hele med 30days shred for å komme i gang. Flere som blir med på det? Anonymous poster hash: 6b015...4d2
Peggy Sue Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2014 Hvordan går det , jenter? Jeg har gått ned 1,5 kg til nå. Første delmål er 70 kg til sommeren. Har ikke kommet i gang med treningen ennå, hele familien har vært syk, en etter en. I tillegg har vi nattavvendt babyen, men i morra har jeg en date med han Yngvar så da blir det vel gangsperre på onsdag.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 1,7kg ned her også. Men har ikke fått trent så mye som jeg ønsket pga sykdom. Jeg har mye å stramme opp. Muskler veier mer enn fett, så om jeg går ned i cm er den gevinsten større enn kg ned med det første i grunn:) Anonymous poster hash: 6b015...4d2
Peggy Sue Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2014 1,7kg ned her også. Men har ikke fått trent så mye som jeg ønsket pga sykdom. Jeg har mye å stramme opp. Muskler veier mer enn fett, så om jeg går ned i cm er den gevinsten større enn kg ned med det første i grunn:) Anonymous poster hash: 6b015...4d2 Kjempeflott, så flinke vi har vært. Men nå må vi komme i gang med treninga også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå